بهینه سازی تصاویر وب سایت در کمترین مجال ممکن - سئو تصویر

جمعه 2 تير 1396
12:58
Herbert Bishop

زمان بار گذاری تصویر یکی‌از مهمترین المان ها در سئو سایت هست . هرچه حجم تصویر ها و تعداد آن‌ها کمتر باشد , اندازه زمانه بارگذاری وبسایت سریعتر خواهد بود . امروزه دیگر با ورود HTML5 و تکنولوژی نو دیگر , کمتر کسی از تصویر ها برای پباده سازی وب سایت استفاده می کنند و بخش اعظم برنامه نویسان و طراحان عملکرد می کنند که از کدهای جایگزین آفریننده آنها استعمال می کنند . مضاعف بودن تصویر ها تاثیر منفی میتواند بر حجم کلی سایت و در سود مرتبه آن در گوگل داشته باشد .

درپی این مطلب قصد داریم به شما بیان کنیم که به چه شکل حجم تصویر های به کار رفته در سایت خویش را کاهش دهید تا سرعت بارگذاری آن حدود 70 درصد افزایش پیدا نماید . امروزه یکی بها های یک وب سایت , به جز مسائل تجربه کاربری هم , زمانه لود آن می‌باشد . هرچه سرعت بیشتر باشد , یوزرها بیشتری جذب وب سایت شما میگردند که‌این مساله میتواند برروی قرار به چنگ آوردن سایت در کاغذ اولیه گوگل تاثیر مثبت داشته باشد .

همان گونه که می دانید , تصویرها در چندین شرایط می بضاعت و توان ایجاد کرد و آن‌ها‌را در سایت به کار پیروزی . امروزه دیگر با ترقی لهجه برنامه نویسی HTML5 بخش اعظمی از موقعیت های چهره ای نظیر شکلها هم به راحتی بوسیله کدها نیز ساخت می‌شوند که در‌پی این نوشته ی علمی قصد داریم تا بیان کنیم که چگونه خروجی های آنها را با صرفه کنیم و همینطور از چه قابل انعطاف افزاری برای تولید آنان به کارگیری کنیم .
نکات دارای اهمیت در با صرفه سازی تصویر ها با فرمت متعدد
1 . تصویر های SVG

تصویر های SVG را می قدرت هم با کدهای HTML5 ساخت که در واقع به عبارتی صورت های ذوزنقه ای , مستطیل و غیره است و آنگاه می اقتدار خروجی بهینه شده آن را از قابل انعطاف افزارهایی نظیر Adobe illustrator هم به دست آورد . در واقع این نرم افزاری است که می توانایی با آن تصویر های SVG را ایجاد کرد و در واقع لا‌به‌لا تمامی طراحان وب سایت یک اپلیکیشن محبوب هست اما متاسفانه یک مشکلی داراست و آن این است که فضاهای خالی بسیار و غیرضروری دربین کدها تولید می نماید . این فضاهای خالی مابین کدها باعث افزایش حجم فولدر می گردد . برای این‌که بتوانید از شر این کدها راحت گردید , یک رویه به کارگیری از نرم افزار Jack Archibald – SVGOMG است .

مطمئنا شما هم چنانچه از این نرم افزار استعمال فرمائید , مسلما برای بار دوم نیز و چه بسا بیشتر هم در پروژه های دیگر بهره خواهید کرد . کاربرد این اپلیکیشن کاملا ریلکس است و به راحتی می‌توانید تصویر ها را درگ و دراپ نمایید و حالت شکل حقیقی وواقعی را هم تولید کنید . اما این نرم افزار هم دارنده محدودیت هایی نیز می باشد و آن این است که برای پروژه های والا خیلی کارایی متعددی ندارد وبیشتر برای ایجاد تصویر های کوچک با حجم نادر به کارگیری می گردد .

2 . باصرفه سازی تصویر های JPG و PNG بدون افت کیفیت آن‌ها

تصویر های با فرمت JPG و PNG بیشترین جور فرمت مصرف شده در طراحی صفحات وب می باشند و همچنین به وسیله بیش تر متخصصین توصیه میشود که از این دو دسته فرمت استفاده نمائید . برای بهینه سازی تصویر , ابزارهای زیادی مانند فتوشاپ هست که می‌توانید از آن به کار گیری نمایید و لازمه کار این است که دست‌کم اطلاعاتی نیز می بایست در این مسیر داشته باشید تا در باصرفه کردن اندازه تصویر , کیفیت آن مبتلا تغییرات منفی نشود .

یکی‌از سایت هایی که می‌توانید برای این کار منفعت کنید , تارنما tinypng . com است . سود از این وب سایت خیلی راحت است . تصویر خویش را آپلود می کنید . آن‌گاه برروی تصویر فرایند های بهینه سازی به صورت اتومات انجام می شود و در غایت خروجی آن که یک فولدر اندک حجم است نیز به شما تحویل داده می گردد که به راحتی می‌توانید آن را دانلود کرده و در وبسایت خود به کارگیری فرمایید .

در واقع به جثارت می توان اعلام کرد که‌این یکی بهترین وبسایت ها برای فشرده سازی تصویر فارغ از از دست رفتن کیفیت آن میباشد . این وبسایت برای اشخاصی که شناخت واجب و کافی را با فتوشاپ یا وقت کافی برای بهینه کردن هر چهره ای را ندارند , به طور کامل دلخواه است . همان گونه که می دانید , بهینه بودن تصویر از حیث اندازه , تاثیر زیاد مثبتی در سئو و ارتقاء سکو وب سایت خواهد داشت .
3 . باصرفه سازی تصویر به طور خودکار در وردپرس

وردپرس یکی قاب ورک طراحی وبسایت است که امروزه به سئو


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 52 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تبلیغات موبایلی - حقایقی درباره با این دسته تبلیغات

جمعه 2 تير 1396
12:56
Herbert Bishop

تبلیغات موبایلی , احتمالا خیلی در حوزه بازاریابی اینترنتی اصطلاح جدیدی نباشد البته متاسفانه هنوز خیلی از اشخاص آشنایی با این مدل تبلیغات ندارند . همانطور که می دانید , به کار گیری از تبلت و گوشی های هم پا برای انجام سرویس ها و عمل های اینترنتی , امروزه خیلی بخش اعظم از قبلی شده‌است و کمتر کسی را می اقتدار یافت که دیگر از تلفن همراه و تبلت برای انجام ساده ترین فعالیت خود استفاده نکند .

در این نوشته‌ی علمی یادگرفتن سئو , قصد داریم که در باب تبلیغات موبایلی و اینکه چرا به این جور تبلیغات امروزه بایستی اکثر از همه دقت کنیم , بپردازیم .
تبلیغات موبایلی چیست؟

تبلیغات موبایلی راهی برای ارتباط لا به لا تولیدات و خدمات با مشتریان با استفاده از موبایل های ملازم و تبلت هست , همان دیگر تبلیغ کسب وکار از روش تلفن همراه را تبلیغات موبایلی می‌گویند .

تبلیغات موبایلی , امروزه به عنوان یک کدام از برنامه بازاریابی اینترنتی است . این دسته تبلیغات به برندها , ماشین کرایه ای ها و بازاریابان امداد می کند تا بتوانند سریعتر و راحتتر با مشتریان و کاربران خود ارتباط و تعامل برقرار کنند و همچنین تاثیر متعددی در سئو سایت دارد . در واقع هدف حساس تبلیغات موبایلی , با صرفه سازی تعاملات لا برندها و مشتریان هست . پیش از این فقط روش تبلیغاتی از روش گوشی , تنها اس ام اس بود که همه یوزرها به آن دسترسی نداشتند و مطلقا می بایست آن را فعال می کردند . ولی همان طور که در اول این مطلب ابلاغ شد , با توجه به رویش تکنولوژی , تعاملات و بهره از گوشی های همدم , انواع پیام ها دیگر امروزه به صورت MMS , عکس , صدا , ویدیو و غیره ارسال می‌شوند . همینطور هر کمپانی برای آسوده تر کردن تعاملات خویش کاربران , به جای سایت از نرم افزار موبایل استفاده می کند .

یکی‌از مزیت های مهم در تبلیغات موبایلی این است که موبایل و تبلت ها ابزارهای فردی هستند یعنی یک تلفن همراه , یک کاربر واحد دارد . از این رو هدفمند سازی تبلیغات شل تر خواهد بود و می توانایی با اعتنا به یوزرها , محتوای مطلوب هرکدام را ارسال کرد . این مسائل سبب فعال‌ساز‌ی کمپین های تبلیغات موبایلی موثرتر با اعتنا کاربران می گردد .
اشکال تبلیغات موبایلی
موبایل وب یا این که باطن صفحه های وب

با توجه به این‌که حدود 40 درصد از بازدید های سایت از موبایل است , پس خیلی اساسی است که به این گونه تبلیغات اعتنا ویژه ای شود که دربرگیرنده تبلیغات متنی , تبلیغات بنری که فقط در موقعیت تلفن همراه و باطن وب سایت ها نمایش داده می شوند .
MMS ( خدمات پیام چند رسانه ای )

MMS را به بیشتر تحت عنوان پیام چهره یی میشناسند که شامل تبلیغات متنی کوتاه , تبلیغات متنی بلند , تبلیغات بنری و عکس , کلیپ , صدا .

ولی امکان MMS در هر دوگوشی فرستنده و گیرنده باید فعال باشد در غیر این رخ در حالتی که گیرنده چنین قابلیتی را نداشته باشد , یک پیام غلط که نشان داده نخواهد شد , برای وی ارسال می گردد .
تبلیغات ویدئویی و تلویزیونی
تبلیغات داخل نرم افزار

امروزه هر کسب و کاری در کنار سایت , اقدام به طراحی اپلیکیشن برای خود می کند . تبلیغات موبایلی داخل اپلیکیشنی این قابلیت و امکان را به یوزرها می‌دهد که به ازای برنامه های معلوم , محصول ها آنان در آن اپلیکیشن تبلیغ شود .

جذاب است که بدانید تا آخر سال 2015 , تخمین زده شده بود که حدود 19 میلیارد دلار موبایل همراه فروخته شده بود . پس تبلیغات موبایلی , بهترین راه برای رشد هر کسب وکاری میباشد .

نکته مهمی که بایستی در نظر داشته باشید , این است که تبلیغات موبایلی شما بایستی قابل اکران در کلیه ابزارها و میزان و همچنین سیستم استدلال ها علی الخصوص اندروید و ios باشد .

حقایقی در رابطه با تبلیغات موبایلی و موبایل های همراه

حدود 46 درصد از مردم دنیا از اینترنت استفاده می کنند .
بیش تر از 80 درصد کاربران اینترنتی , دارنده تلفن همراه های هوشمند هستند .
بیش از 68 درصد کاربران کشور ایران , از وب فایده می کنند که بیش از 25 درصد آنها گوشی هوشمند دارا هستند .
از همگی مهمتر , 90 درصد این کاربران , بیشتر روزگار خویش را در نرم افزار ها سپری می کنند .

خلاصه

تبلیغات موبایلی , یعنی تبلیغ تولید ها و سرویس ها با فایده از تبلت و موبایل های هوشمند . این مدل تبلیغات را می‌تواند هدفمند تر انجام اعطا کرد زیرا تبلت و تلفن همراه ها ابزارهای فردی می‌باشند و هرکدام یک استفاده کننده خاص را دارا هستند , از این رو خوب تر می اقتدار یوزرها شناسایی و برای هریک محتوای منحصر ایجاد کرد .

مهمترین مساله در بازاریابی , راحت خیس کردن تعامل و رابطه با مشتریان است . تبلیغات موبایلی اگر‌چه نو نیست ولی با دقت به پیشرفت تکنولوژی , شایسته ترین روش برای تعامل با یوزرها به طور منحصر به فرد سئو تضمینی


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 41 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

گزارش سئو - 14 ترازو در گزارش بهینه سازی سایت

جمعه 2 تير 1396
12:56
Herbert Bishop

گزارش سئو یک کدام از اصلی‌ترین کارها و وظیفه‌هایی است که می بایست هر شرکت خدماتی سئو به مشتریان خود ارائه دهد . درواقع در گزارش سئو شما می‌توانید از مراحل فعالیت‌های انجام‌گرفته و بازخوردهای آن اطلاعاتی به دست بیاورید و ولی مهم ترین امور در بهینه سازی تارنما است .

برای به چنگ آوردن فرآیند انجام فعالیت‌ها و پرورش سئو وبسایت , ابزارهای مختلفی وجود دارد . با یاری این ابزارها می‌توانید یک گزارش سئو متناسب با کسب‌وکار خود به دست بیاورید . در‌این مطلب قصد داریم که 14 معیاری را که شما باید در گزارش سئو یک وب سایت به دنبال آن باشید را بیان کنیم .
چرا بایستی از ابزارهای گزارش سئو استفاده کنیم؟

به‌منظور پیگیری مراحل فعالیت‌های سئو , می بایست کلیه داده‌های خویش را در یک محل ذخیره نمائید تا بتوانید سریعاً یک گزارش سئو را تهیه‌کرده و اما اینکه خوانا باشد . معیارهایی در گزارش سئو می بایست پیرو آن باشید , از ابزارهای مختلفی به دست می آید مثل گوگل آنالاتیک , وب مستر , ورنک و غیره که هریک بسته به انگیزه و کاربردشان , بهره خاص خود را دارا هستند , ولی زمانی سخن از گزارش سئو میشود , بایستی همگی داده‌های به‌دست‌آمده را در یک محل ذخیره فرمایید .

فایده از ابزارهای سئو به شما کمک می‌کند تا خوب تر بتوانید مراحل و رویش وب سایت خویش را آنالیز فرمایید . برای مثال میتوانید بررسی نمایید که در کدام واژه مهم در ورقه اول گوگل قرار دارید . هر ابزار به‌منظور انگیزه خاصی استعمال میشود و داده‌هایی که از آن‌ها به دست می‌آید مختلف است . اما مشترکاتی هم بین آنها موجود است . ولی به‌هرحال استفاده از این ابزارها به شما امداد میکند تا داده‌هایی مرتبط با فرآیند فعالیت وبسایت خود را سریعاً به دست آورید . مسئله‌ای که در گزارش سئو دارای اهمیت است , دستیابی سریع به فرایند کار است و برای همین استعمال از این ابزارها توصیه می شود .
تمامی منابع ابزارهای گزارش سئو را در یک مکان قرار دهید

همان‌طور که بیان نمائید , ابزارهای گزارش دهی سئو متفاوت است و ازاین‌رو خوبتر است که آنان اول‌ازهمه شناسایی کرده و آن گاه بسته به مدل کاربری وب سایت خویش , از ابزار مناسب استفاده فرمائید .


توصیه میگردد که این ابزارها و داده‌های به‌دست‌آمده از آنها‌را در یک مکان ذخیره نمائید تا سریع‌تر و خوبتر بتوانید گزارش سئو خویش را به دست بیاورید .
معیارهای مطلوب برای گزارش سئو
1 . لغت ها اساسی که باعث ورود کاربران به سایت شما شده‌است

این مهم‌ترین و او‌لین نکته‌ای است که شما بایستی در گزارش سئو خویش به آن دقت نمایید . البته قبل از آن می بایست کلمه ها حساس مربوط به کسب‌ وکار خود را پیدا فرمایید . درواقع شما در این تراز می بایست مقدار اختلاف سکو سایت خود در آن واژه کلیدی نسبت به درجه اولیه و همچنین ترازو ورودی از هر کلمه را پیدا نمایید .

یک نکته‌ای که می بایست در نظر داشته باشید , این است که سکو شما در واژه حساس اهمیت کمتری نسبت به مقدار ورودی داراست . احتمالا که سکو شما در واژه و کلمه حساس خاصی نخستین باشد , البته اصلاً از آن کلمه و واژه , برای این‌که جستجوی زیادی نمیشود , ورودی زیادی ندارید پس بیشتر در ادامه ترازو ورودی از کلمه کلیدی باشید که یکی از شایسته ترین ابزارها برای این کار گوگل آنالاتیک است .
2 . معیار ترافیک از بک لینک‌ها

دانستن این‌که شما از کدام سایت‌ها بک لینک دریافته‌اید , خیلی اصلی است . این داده ها به شما امداد می‌کند که در مدل سایت‌ها بخش اعظم به عمل و اقدام به اخذ بک لینک بیش تر نمائید . پس همگی بک لینک‌ها و دامنه‌های وب سایت را جمع‌آوری کرده و در آن‌هایی که بیشترین میزان محل ورود و اما بیشترین سکو را در گوگل دارند , عمل نمایید .
3 . اندازه ترافیک ورودی از موتور جستجوگر گوگل

یکی از مورد ها مهمی که می بایست در گزارش سئو در لحاظ بگیرید , معیار ترافیک ورودی از این موتور گوگل است . درواقع این مهمترین معیاری است که همگی متخصصان سئو در پی افزایش اندازه آن می باشند . با استفاده از گوگل آنالاتیک می‌توانید به‌این میزان دست پیدا کنید . سئو


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 40 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

برندینگ چیست؟ اهداف برندینگ و تاثیر سئو در آن

جمعه 2 تير 1396
12:56
Herbert Bishop

برندینگ چیست؟ این مدام اولین سوالی است که با شنیدن این کلمه در ذهنیت شما خطور می کند . تعاریف زیادی برای برندینگ موجود است و هر مورد میتواند برای شما یک معنای جدیدی را بیان کند که در فیض می‌تواند سرگردان کننده باشد . ولی حقیقتا برندینگ چیست؟ تعدادی دهه قبلی برندینگ تحت عنوان یک اسم , شعار , سمبل یا این که پباده سازی به کارگیری می‌گردید که محصولات یا خدمات یک شرکت را معرفی می کرد . مارک واژه و کلمه ای بود که باعث متمایز شدن تولیدات یا سرویس ها از رقبا می گردید . امروزه برندینگ نسبت به قبلی پیچیده تر شده‌است و از این رو در بازاریابی اهمیت ویژه ای پیدا کرده است .

در صورتیکه بخواهیم که توصیف برندینگ را نسبت به گذشته کامل تر کنیم , اینگونه می قدرت بیان کرد . در برندینگ یعنی یک تصویر خیالی در مشتری با سرویس ها و تولید ها شما با شنیدن نام کارخانه یا این که کسب وکارتان می باشد که شامل لوگو , شعار , رنگ و غیره هست .

یک برندینگ چه کاری بایستی انجام دهد؟

برندینگ خیر صرفا قادر است بازارهدف شما را بشناسد تا رقبایتان را تعیین نماید بلکه امداد می کند به شما که بتوانید تنها ارائه دهنده چاره های معضلات خاص در آن حوزه باشید .
اهداف برندینگ چیست؟

ساخت پیام واضح
تایید اعتبار شما
رابطه با مخاطب شما از طریق تولید ها و خدمات
تحریک اشخاص برای خرید
ایجاد کاربران و مشتریان با مسئولیت

برندینگ و آشنایی مشتریان

برای موفقیت در برندینگ , اولیه از همه نیاز است که مشتریان و چشم اندازهای خود را بشناسید . این با یک دست سازی راهکار برند شما از طریق شرکتتان در هر مکان از ارتباطات همگانی بدست می‌آید . در برندینگ شما به‌این فکر میکنید که چه کسی می‌باشید , اداره چیست و چه چیزی میخواهید ارائه بدهید . در حالتی‌که برند می توانست سخن کند , بی تردید به طور زیر خویش را معرفی می کرد :

اینجانب هستم . . . .
من وجود دارم چون . . .
در صورتیکه شما بدانید که اینجانب چه کسی هستم و چرا وجود دارم , مطلقا منرا دوست خواهید داشت و من را خواهید خرید و به دوستان عزیز خود پیشنهاد می کنید که منرا بخرند .

هر موقع که مشتریان شما آغاز به صحبت کردن در زمینه‌ی نام محصول ها و خدماتتان می نمایند , در واقع این مارک شماست که در ذهن و قلب آن‌ها جای گرفته است و آن ها استفاده می کنند . این جایگیری که در اصل خود برندینگ است , براثر گذر روزگار به وجود آمده است . این افراد به عبارتی مشتریان حقیقی شما می باشند که بایستی به درستی انتخاب شوند . مشتریان حقیقی و واقعی برند شمارا در قلب خود جای می‌دهند .
اهمیت برندینگ چیست؟

یک مارک توانا گرانبها است چون میتواند باعث بسیار شدن مشتریان گردد . برای همین خیلی اساسی است که روزگار زیادی را صرف پژوهش ها , تعریف و ساختن مارک خویش کنید . اگر تمامی این امور به صحت و اصولی انجام شود , برند شما یک منبع دارای اعتبار و گران بها برای مشتریان واقعی تبدیل می‌شود .

برندینگ جز ابتدایی آن در بازاریابی هست و بدون برندینگ شما وجود نخواهید داشت . برندینگ استراتژیکی است اما بازاریابی تاکتیکی هست . برای همین است که توصیف این دو قضیه لا کسب وکارها اهمیت متعددی پیدا نموده است .

بریدینگ را یک راهنمای برای آشنایی اهداف کسب و کار توصیف می کنند . چونکه منجر میگردد شما با برنامه بازاریابی متناسب با اهداف خویش به خیر همراستا گردید و راهکار خویش تماما انجام دهید .

تاثیر برند پیشین از خرید رخداد نمی افتد یعنی نمی‌توان تاثیر در معاش مشتری را مقدار گرفت . آیا محصول یا این که خدمات شما همان گونه که پیش بینی می کردید , به فروش می رود؟ کیفیت تولیدها شما همان طور که عهد و پیمان داده بودید است؟ تجربه انجام خدمات چه طور است؟ در صورتی‌که شما برای هر سوالی بتوانید جواب مثبتی بدست بیاورید , یعنی اینکه می توانید مشتریان وفاداری بدست بیاورید .

برندینگ نه فقط میتواند سبب ساز ساخت مشتریان دارای مسئولیت برای شما باشد , بلکه میتواند کارکنان شمارا وفادارتر کند . مارک به آن‌ها چیزی را می دهد که بهش اعتقاددارند و به آنان امداد می نماید که هدف سازمان و کسب وکار خود را خوب تر بشناسند .

مورد ها که در محاسبه برندینگ به کار گیری می‌شود

برندینگ می تواند منگ کننده باشد و مدام این سوال هست که به چه شکل می توان برند به اندازه کافی قادر بوده است که توانسته است سبب ساز ساخت قیمت های داخلی و فرنگی که دربازاریابی نیاز را ایجاد کند؟

آیا برندینگ شما با بازار مخاطب شما هم خوانی دارد؟ آیا توانسته اید سوای تفکر فراوان به منظور و انگیزه خود برسید؟
آیا برند شما یکتایی چیزی را که سئو تضمینی


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ابزار باصرفه سازی سایت - 21 ابزار در سئو داخلی

جمعه 2 تير 1396
12:56
Herbert Bishop

ابزار باصرفه سازی وبسایت چیست؟ تاثیر ابزار بهینه سازی وب سایت در محل ورود موتورهای جستجو چه مقدار است؟ هرچند سال یک توشه ما شاهد تغییراتی در الگوریتم های گوگل و تکنیک های سئو داخلی هستیم و همه صاحبان وبسایت ها مکلف می‌باشند که تکنیک های نو سئو را مطابق با الگوریتم های گوگل در تارنما خویش به کار ببرند . به طبع در حالتی‌که کسی این تکنیک ها را به کار نزاع , گزینه جریمه گوگل قرار خواهد گرفت .

بهبود سئو داخلی برای مالک سایت واجب و مهم می‌باشد . تاکید الگوریتم های نو گوگل عمده بر بهبود سئو داخلی و ساخت محتوا ناب می باشد و در صورتیکه کسی این سفارش جدی نگیرد , عواقب بدی در منظر انتظار سایت او خواهد بود .

اما خیلی جای نگرانی نیست و برای هرکاری ابزاری هست . برای با صرفه سازی سئو داخلی , ابزارهایی وجود دارند که به ابزار باصرفه سازی تارنما مشهور می باشند . در این مقاله آموزشی سئو ما قصد داریم که 21 ابزار باصرفه سازی تارنما که در بهینه سازی داخلی وب سایت خیلی اثر گذار هستند را معرفی کنیم .
21 ابزار باصرفه سازی وب سایت داخلی

این ابزار به یک سری گونه تقسیم میگردند که در هر قسمت , ابزارهای مرتبط با آن را معرفی میکنیم .
محاسبه لغت ها حساس

ایجاد لیست لغات حساس همیشه جز مهم تکنیک سئو بوده است . چون گزینش عبارات حیاتی میتواند تاثیر عمیقی برای تلاش وب سایت و سئو داخلی داشته باشد , برای همین سفارش میشود که از یک ابزار باصرفه سازی وب سایت برای انتخاب و محاسبه کلمات حساس استفاده نکنید .
1 . Wordstream

یک ابزار مجانی سئو برای عبارات دارای اهمیت است که از مقر داده جستجوهای خود , بهترین ایده کلمات مهم را موثر در سئو داخلی را نشان میدهد .
2 . Keyword Eye Basic

یک ابزار بهینه سازی وب سایت برای توصیه عبارات دارای اهمیت چهره‌ای است .
3 . Youtube Keyword Tool

جولیا جویسی اخیرا به جزیی توضیح داده است که‌این ابزار با صرفه سازی سایت برای چک عبارات مهم در تمامی دسته محتوا اثر گذار و کاربردی می باشد .
4 . Ubersuggest

این ابزار سئو , داده های پیشنهادی در گوگل و دیگر موتورهای جستجو را نشان میدهد . یک ابزار خوب برای توسعه و گسترش سایت در دراز برهه زمانی هست .
ابزارهای باز بینی محتوا

در الگوریتم تازه گوگل , تاکید عمده برروی محتوا میباشد . در‌این الگوریتم محتواهای کیفیت بالا پایین یا این که محتوای اسکن شده زمینه جریمه قرار می‌گیرند . این ابزارهای سئو برای بسط و تولید محتوای با کیفیت از لحاظ گوگل میباشد , سود می شوند .
5 . Anchor Text Over Optimization Tools

یک ابزار باصرفه سازی سایت است که خروجی آن چگالی و تنوع انکرتکست ها هست . عبارات و عبارت که با صرفه سازی شده است را به طور کامل معین می کند .
6 . Convert Word Document to Clean HTML

یک ابزار تبدیل بدون پول برای ورقه ها است که در نرم افزارهای مایکروسافت مثل ورد استفاده می‌شود .
7 . Copyscape

یک جستجوکننده سرقت های ادبی بدون پول است . این ابزار به شما که با وارد کردن نشانی برگه خود , علاوه بر شناسایی محتوای اسکن شده بتوانید محتوای حیاتی و اورجینال را تثبیت فرمائید .
ابزارهای تکنیکی

به صورت خلاصه در صورتیکه بخواهیم ابلاغ کنیم , ابزارهای تکنیکی که در سئو داخلی استفاده میگردند .
8 . Xneu ' s Link Sleuth

یک اپلیکیشن خزنده بر اساس PC است که لینک و پیوند های شکسته تارنما ها را آنالیز می نماید . این اپلیکیشن همینطور اعتبار لینک های متنی , قاب ها , عکس را باز نگری می نماید .
9 . Robot . txt Generator

یک اپلیکیشن مجانی برای تولید پوشه ربات وب سایت است . همان گونه که می دانید ربات تاثیر مهمی در بهینه سازی وب سایت و سئو دارد .
10 . Robot . txt checker

یک اعتبار سنج که syntax های پوشه ربات را باز نگری میکند تا فرمت آن را از لحاظ صحیح بودن , اعتبار بخشد .
11 . URL Valet


از این ابزار باصرفه سازی تارنما برای مشاهده تعداد کل اشیاء , فرصت دانلود , جزئیات اشیاء , پیوند های داخلی ورقه ها و لینک و پیوند های خارجی را با تصدیق هدر سرور برای هریک استعمال میشود . سئو تضمینی


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 46 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

 اشتباه مرسوم در بازاریابی محتوا و راهکارهایی برای تصحیح آنان

شنبه 30 ارديبهشت 1396
1:32
Herbert Bishop

نزدیک 80 درصد از مدیران ارشد بازاریابی دنیا , بازاریابی محتوا را آینده بازاریابی می‌دانند و این آرم خیر است از رشد روز افزون اهمیت بازاریابی محتوا .
در ایران هم بخش اعظم کسب و امور , در حالا پی بردن به اهمیت بازاریابی محتوا میباشند و می‌دانند که بسیاری از وضعیت ها و فرصت ها را می بضاعت و توان بوسیله آن بدست آورد .
ولی چه‌طور می توانید از تاثیرگذاری استراتژی های خویش دراین مورد مطمئن شوید؟
اگرچه برای اتخاذ سیاست های درست بازاریابی محتوا روش پر پیچ و خمی را پیش رو دارید البته دیگر وقت آن رسیده تا با حذف مشکلات همگانی دراین باره اقبال دستیابی به هدف ها خود را ارتقا دهید . پس به این نکات دقت فرمائید :
1 - استراتژی نامشخص و نانوشته برای بازاریابی محتوا

تحقیقات صورت گرفته در دنیا حاکی از آن است که اکثر وقت ها شرکت هایی که از بازاریابی محتوا استعمال می کنند , استراتژی مشخص و مستندی برای آن ندارند . و تنها 35 % از آنان سیاست های بازاریابی محتوای خود را می نویسند و همین فرمان سبب ساز می گردد تا راجع به اهداف برنامه ریزی شده و گزینه انتظار خویش برنامه ای روشن داشته باشند .

استراتژی بازاریابی محتوا

استراتژی

مستند سازی راهکار خویش را با یادداشت نمودن راهکار فعلی و تهیه برنامه روزانه و هفتگی ابتدا فرمایید .
محتوای فعلی و راهکار بازاریابی محتوا را با براساس استراتژی دارای اهمیت کسب و کار و بازار انگیزه , نظارت نمایید و بازنگری های واجب را انجام دهید .
راهکار بازاریابی محتوا را حتما با افراد و بخش های گوناگون کسب و کار خویش به اشتراک بگذارید و نظرها آن ها را جویا گردید . فراموش نکنید که تمامی کار ها در یک کسب و کار باید همسو و در سمت رسیدن به اهداف و چشم اندازهای مشترک باشند .
باز نیز بر تایپ کردن و مستندسازی تأکید می‌کنیم . تایپ کردن و مستند نمودن راهکار بازاریابی محتوا نوعی تعهد است که به شما کمک می نماید تا در کوتاه مدت و بلند بازه بر روی هدف ها خود متمرکز باشید , درک بهتری از محتوای تولیدی خویش داشته باشید و بتوانید اثربخشی آن‌ها‌را به صدق رصد نمایید .

2 - محتوای بی هدف

احتمالا بازاریابی محتوا اصطلاح رایجی باشد البته با این حال همه اشخاص محتوای خود را با هدفی از قبل تعیین شده ایجاد نمی کنند . مراد و انگیزه شما از تولید محتوا چیست؟ معرفی تولیدات و خدمات؟ جذب مخاطب و مشتریان جدید؟ برندسازی و غیره . و آیا برنامه ای دارید که محتوای تولید شده بتواند مخاطب را مجاب نموده و تصمیمات بعدی او‌را تحت تأثیر قرار دهد؟

استراتژی

مطالب محتوایی شما می‌توانند اهداف زیادی را دنبال کنند اما حداقل باید یک هدف مشخص به سمت راهکار معلوم شده در نکته 1 را پوشش دهند .
جالب است بدانید که 84 درصد از بازاریابان , «برندسازی» را مهم‌ترین انگیزه بازاریابی محتوا میدانند .

3 - برای محتوای خود وقت کافی صرف نکرده اید

اکثری از بازاریابان معمولاً بر روی جنبه های مختلف بازاریابی محتوا و برجسته سازی این جنبه ها متمرکز نمیشوند و به قدر کافی برای آن وقت نمی گذارند . ولی در حالتی‌که محتوایی نتواند نظر مخاطبان را جلب نماید و با استقبال روبرو نشود , چه طور می‌تواند شما‌را به اهدافتان برساند؟ استقبال مخاطبان را از ترازو مشارکت آن‌ها در مشاجره ها , ارتقاء تعداد مخاطبان , تعداد کلیک ها و . . . می توانایی دریافت .

پرداختن به جزئیات محتوا نیاز به صرف وقت کافی دارااست . اما اندازه روزگار ما یحتاج برای هر محتوا به طول محتوا , هدف آن و قابلیت و امکان جایگزینی بقیه هدف ها در آن , وابسته است .

راهکار

بر روی کیفیت محتوا متمرکز گردید و عملکرد فرمائید محتوای ایجاد شده , برای مخاطب آن قدر جذاب باشد که بتواند شما‌را به اهدافی که انتخاب نموده اید برساند .

خرید بک لینک انبوه به عنوان مثال در هنگام ایجاد یک محتوای متنی , بایستی موارد زیر را مورد علاقه داشته باشید :


خطاهای دستوری متن را برطرف نموده اید؟
ساختار بندی آن به چه شکل است؟
از تصاویر دارای ربط و جالب به کارگیری نموده اید؟
آیا این محتوا با انگیزه رقم خورده هماهنگ است؟
آیا این محتوا می تواند مخاطب را به انجام فعالیت دلخواه شما ترغیب کند؟
آیا مورد محتوا برای مخاطبان شما مناسب است؟
آیا در این محتوا جنبه های جذابی وجود دارد که بتواند اعتنا مخاطبان را جلب نماید؟

4 - نادیده گرفتن سئو

سئو فرآیندی است که طی آن کیفیت وب سایت و محتوای شما نیز برای یوزرها و نیز برای موتورهای کاوش ارتقاء می‌یابد . در صورتی موتورهای جستجو نتوانند محتوای شما را بخوبی پیدا نمایند و برای جستجوگران در سکو های بالاتری اکران دهند , پس


برچسب ها: سئو , خرید بک لینک ,
[ بازدید : 78 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آشنایی با الگوریتم های گوگل

شنبه 30 ارديبهشت 1396
1:31
Herbert Bishop

صاحبان وب سایت که دوست دارند وب سایتشان در صف اولیه موتورهای جستجو قرار بگیرد مدام در‌پی منش هایی برای این هستند که عملی را انجام دهند وب سایتشان به لحاظ فنی قابل ادراک برای موتورهای جستجو باشد و با منطق های گوگل هم راستا باشد . اما این کار کاملا فنی و تخصصی است . موتورهای جستجوگر برای آشنایی و سکو بندی سایت ها الگوریتم های متنوعی دارا هستند که تمامی صاحبان وب سایت که می خواهند در مقدار گیری های این الگوریتم ها سهمی داشته باشند و شناخته شوند . یادآور این می‌شوم افرادی که در مورد سئو عمل دارند بایستی با این الگوریتم ها آشنایی بی نقص داشته باشند .
درین مقاله می خواهیم شما را با الگوریتم های گوگل آشنا کنیم و تنی چند از آنان‌را برای شما توضیح دهیم .
تعریف‌و‌تمجید الگوریتم چه میباشد


در یک تعریف همگانی به تیم ای از دستور العمل ها و فرمول هایی که با گویش رسا و دقیق به همراه جزئیات لازم و به طور مرحله به مرحله به گونه اجرا شده باشند که هدف خاصی را دنبال کنند و آغاز و پایان آنان نیز مشخص و معلوم باشد , الگوریتم گفته می شود .



الگوریتم های گوگل
الگوریتم گوگل چه می‌باشد


الگوریتم های گوگل برای باصرفه سازی و سئو در گوگل مورد منفعت قرار می گیرد فرایندی که موتور های گوگل مبتنی بر آن تجزیه و تحلیل وب سایت ها را انجام می‌دهند . سئو تهران الگوریتم های گوگل مشتمل بر معادلات متعدد و گوناگون و تابع است که برای کاربر نمایش داده شود . خزنده موتور های جستجو کلیه داده ها و داده ها را گرد آوری کرده و ذخیره و حفظ می‌نماید . در راستی اگوریتم ها به صورت ریاضی می باشند که محتویات و اطلاعات بوسیله آن ها طبقه بندی می شود تا هنگامی که به‌این اطلاعات استفاده کننده احتیاج داشته باشد .


الگوریتم های گوگل کدام ها میباشند



الگوریتم های گوگل به دو مدل تقسیم می گردند , الگوریتم های مهم که در واقع جز هسته مهم گوگل می باشند و بر اساس پارامترهای متعدد تارنما های اینترنتی را جايگاه بندی می کنند و الگوریتم هایی که به طور جانبی برای شناسایی وب سایت های اسپم و یا بهبود نتایج کاوش و با صرفه سازی پرس و جوهای کاربران فایده میشوند , بعضی از الگوریتم های جور دوم عبارتند از :


الگوریتم گوگل پنگوئن
الگوریتم گوگل پاندا
الگوریتم مرغ مگس خوار
الگوریتم کبوتر
الگوریتم PayDay Loan
الگوریتم Page Layout
الگوریتم Page Authority
الگوریتم کافئین
الگوریتم گورخر
الگوریتم mobilegeddon

هر یک از این الگوریتم ها دستورالعملی را به اجرا در میآورند و نکاتی برایشان دارای اهمیت است , در ذیل به توضیح هر یک ازالگوریتم های بالا می پردازیم :
الگوریتم گوگل پنگوئن

هنگامی لینک و پیوند های اسپمر کلیه اینترنت را گرفته بود و جعل در اعتبار ینک ها یوزرها را به شدن آزار میداد الگوریتم پنگوئن وظیفه شناسایی لینکهای اسپم و وب سایت هایی را که برای بهبود رنکینگ خویش بک‌لینک خریداری میکنند به عهده دارد . به طوری که کاربران با سرچ کردن به مقصد حقیقی وواقعی خویش نمی رسیدند و به عنوان مثال با سرچ تیتر متبوع وارد جایی میشدند که اصلا ارتباطی نداشت و از انگیزه دور میشدند . همان گونه که می دانیم گوگل برای سایتی که تعداد لینک و پیوند ورودی به آن از سایت‌های دیگر عمده باشد امتیاز بالاتری قائل شده و آن را در رتبه‌های بالاتر کاوش قرار میدهد . این عمل سبب شده تا افرادی سودجو به طور فله‌ای اقدام به قرار دادن لینک وب‌سایتهای دیگر کرده و بابت آن پول دریافت کنند .
الگوریتم گوگل پاندا

حتما بارها و بارها این را شنیده اید که در اینترنت مطالب به راحتی کپی می شود و در سایتی دیگر قرار می‌گیرد . عالی این عمل روند سئو را مبتلا مشکل می‌کرد و وبسایت های کیفیت خوب و مدل نخستین واقعا در میان انبوهی از وب سایت ها ناپدید میشدند و منزلت خاصی نداشتند . تا این‌که الگوریتم پاندا به یاری آنان شتافت . بدین فیس که خزنده های این الگوریتم همیشه به دنبال مطالب و محتوای جور اول است و دیگر وبسایت ها را که مطالب را اسکن می‌کنند را شناسایی و از لیست جستجو حذف می کند .

درباره با الگوریتم گوگل پاندا می‌توانید نوشته ی علمی 10 نکته برای به چنگ آوردن مرتبه بهتر در گوگل به وسیله گوگل پاندا را نیز بخوانید .
الگوریتم مرغ مگس خوار

این الگوریتم عمده به تجزیه و تحلیل لغات جستجو شده به وسیله کاربران می‌پردازد . تا گوگل با این کار بتواند نتایج بهتری را به کاربران نمایش داده و نتایج خویش را بهبود بخشد . در واقع این الگوریتم تاثیر مستقیمی در نتایج مرتبه بندی ندارد و تنها عباراتی را که استفاده کننده جستجو کرده ارزیابی می نماید و بر اساس مراد های کاربر تلاش مینماید بهترین فیض را سناریو دهد . اطلاعات بیشتر در


برچسب ها: سئو , خرید بک لینک ,
[ بازدید : 54 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

سئو کار خیر چه ویژگی هایی دارد؟

شنبه 30 ارديبهشت 1396
1:31
Herbert Bishop



سئو شامل دو بخش عمل میشود : فعالیت هایی که بر پایه ی پیشنهاد های گوگل انجام میشود و طبق راهنما و توصیه هایی که گوگل انجام داده است سبب بهبود جايگاه تارنما شما در گوگل خواهد شد و سایر کار هایی که به اصلاح به آنان سئو سیاه می‌گوییم و برخلاف توصیه های گوگل به طور غیر مجاز , اسپم و مصنوعی برای بهبود جايگاه چهره می پذیرد . در‌این مطلب می خواهیم به‌این قضیه بپردازیم که سئو کار نیک چه خصوصیت هایی دارد؟

انجام توصیه های گوگل و عمل سئو سفید

همانگونه که در مقدمه ذکر شد , سئو کار خیر فردی است که بر اساس سفارش های گوگل خدمات سئو را انجام دهد و از طریق های بر خلاف استعمال نکند . افرادی که اینگونه فعالیت می‌کنند رویت کرد درازمدت به پروژه سئو دارا‌هستند و برای مشتری توضیح میدهند که سئو یک فرآیند درازمدت و طولانی است و در کوتاه بازه زمانی نمی توان سود دلخواه و ماهر کسب کرد . برخلاف اینگونه اشخاص , سئو کارهایی که به شیوه های سیاه کار می نمایند , دید درازمدت به زمینه ندارند و بعداز این که جايگاه در گوگل کسب شود همکاری درازمدتی با مشتری ندارند ( به‌این خاطر که احتمال دارد در آتی سایت مشتری از سمت گوگل اسپم شود )


تعیین لغت ها حیاتی مطلوب

از دیگر ویژگی های یک سئوکار عالی می شود به طرز تعیین عبارات کلیدی اشاره نمود , سئو کار نیک فردی است که وابسته به تعداد محدودی کلمه ها با اهمیت وجود ندارد و با انجام عمل های مطلوب در داخل تارنما سبب می گردد که یک تارنما در لغات اصلی متفاوت و دارای اعتبار در موضوع کاری خویش سکو خیر و خوبی را کسب کند به نحوی که آن وبسایت در ازا سرچ کلماتی که مخاطب انگیزه را درسمت آن سوق‌دهی می نماید موفق است و نهایتا سبب ساز افزایش بازدید هدفمند وب سایت شود .

تاکید بر روی ایجاد محتوای مناسب و اثرگذار

ویژگی دیگری که سئو شغل های برنده و عالی به آن تاکید دارا‌هستند , محتوای تارنما است . محتوا علاوه بر این‌که از دید موتورهای کاوش اهمیت بالایی دارااست از لحاظ کاربر نیز دارای اهمیت است و محتوای خوب منجر می گردد که وب سایت بتواند بازدیدکنندگان بدون واسطه و مناسبی را برای خویش داشته باشد و افراد بیشتری به صورت بی واسطه به سایت مراجعه نمایند . ایجاد چنین اتفاقی در دراز بازه سبب برندسازی و ترقی یک وبسایت اینترنتی خواهد شد .

فدا نکردن تجربه کاربری و راحتی استفاده کننده

یک سئو کار خوب هیچوقت تجربه کاربری و سادگی را فدای سئو نخواهد کرد . می بایست اعتنا کرد که سئو همگی چیز وجود ندارد , یک وب سایت برای توفیق به عوامل متعددی نیاز دارااست و راحتی کاربر و سادگی و سهولت کارکرد از مهم‌ترین آن‌ها می باشند و هیچ وقت نباید آن‌ها‌را فدای سئو کرد . درست است که سئو منجر می‌شود بازدید هدفمند سایت ارتقا یابد اما نداشتن تجربه کاربری مطلوب و محتوای خوب سبب ساز خواهد شد که سود ای از این ارتقاء بازدید نگیرید .

سئو پیدایش بودن و تطابق با راه و روش های روز و الگوریتم های جدید

سئو کار حرفه ای علاوه بر کار بر روی پارامترهای سئو داخلی و سئو خارجی همواره با ارزیابی بازار و در لحاظ به چنگ آوردن الگوریتم های جدید گوگل خویش را پیدایش می نماید و با اعتنا به این که سئو یک رقابت دربین شما و همکارانتان در گوگل است , با چک رقبا و وضعیت بازار ( درخواست ها و نیازهای کاربران ) همواره این شرایط در اکنون تغییر و تحول است , زیرا :

الگوریتم های گوگل تغییر و تحول می کنند
رقبای شما در درحال حاضر تغییرند
وضعیت بازار و نیازهای مشتری عوض می شود

بنابراین همواره بایستی با شرایط فوق آشنایی داشت و خویش را پیدایش کرد .

با دقت به توضیحات فوق اگر ویژگی دیگری هست که یک سئو کار خوب باید داشته باشد , از طریق درج نظر درین نوشته‌علمی میتوانید آن را با ما بین بگذارید , بی صبرانه منتظر اخذ نظرات اثرگذار شما استفاده کننده با شخصیت هستیم .


برچسب ها: سئو , خرید بک لینک ,
[ بازدید : 85 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

راهکارهایی برای ارتقاء سرعت بارگذاری وب سایت و تأثیر آن بر سئو

شنبه 30 ارديبهشت 1396
1:31
Herbert Bishop




راهکارهای قابل قبولی برای بهبود سرعت بارگذاری وبسایت وجود دارد که هرکدام از آن ها سبب ارتقا فرصت پاسخ دهی سایت به کاربران می گردد . سرعت بار گذاری وب سایت منجر پیروزی وبسایت در جذب کاربر میشود و عموما سایتهایی که دارنده بارگذاری پایینی می‌باشند کاربران زود از آن‌ها خارج میگردند . یکی‌از عوامل رنکینگ موتورهای کاوش سرعت بار گذاری وبسایت است که در صورت بالا بودن سبب درجه بالاتر در موتورهای کاوش می‌شود . همینطور سرعت وب سایت در سئو و بهینه سازی وبسایت تأثیر دارد . سئو موتور کاوشگر گوگل بجهت این‌که سرعت بارگذاری بالایی داراست نسبت به سایر موتورهای جستجوی دیگر دارنده محبوبیت زیادی است . راه‌هایی برای ارتقاء سرعت بار گذاری سایت وجود دارد که ما در‌این مقاله به برخی از آنها اشاره می کنیم .

To speed up the loading site


از سرورهای مجازی و اختصاصی به کارگیری کنید ; انتخاب هاست مطلوب یکی‌از مهمترین گام‌های نخستین شما تحت عنوان وبمستر می باشد . برای ارتقاء سرعت وب سایت از سرور مجازی یا مخصوص به کارگیری فرمایید که در مقایسه با هاست‌های اشتراکی دارنده سرعت بالاتری میباشند . هاست‌های اشتراکی به علت این‌که منابع سی پی و یو و رم سرور بین یکسری وب سایت به اشتراک گذارده می‌شوند دارنده سرعت ذیل و در فیض کندی وب سایت می شوند . هزینه سرورهای مجازی و مخصوص به جهت منحصربه‌فرد بودن و منابع در دسترس نسبت به هاست اشتراکی بالاتر است .
فشرده کردن فایل‌های خروجی سرور ; فشرده سازی تأثیر متعددی در سرعت بار گذاری تارنما دارد . بدین صورت که سرورها خروجی سایت را به صورت فشرده به مرورگرها ارسال می‌نمایند . برای این کار میتوانید با فعال کردن Gzip بر روی وبسایت این کار را انجام دهید که سبب ساز میگردد سایز و هم مدت عصر وصال پاسخ‌های HTTP کاهش یابد . این روش راحت کمک به کاهش وزن صفحه ها تارنما مینماید .
منفعت از کش ; با فعال کردن سیستم کش سایت این قابلیت و امکان بوجود می آید که با مشاهده تارنما بوسیله استفاده کننده نسخه ذخیره ‌شود و در هنگام مراجعه بعدی کاربر به وب سایت این نسخه را می‌تواند فارغ از بارگذاری دوباره تارنما مشاهده نماید و بدین ترتیب استعمال سایت از منابع سی پی یو و سرور کاهش پیدا کرده و باعث به افزایش سرعت وبسایت میگردد .
با صرفه سازی تصاویر ; در‌صورتی‌که تصاویری را که در سایت خود میگذارید با برنامه‌هایی مثل فتوشاپ حجم و میزان آن را کاهش دهید و نیز خوبتر است پسوند تصاویر JPG باشد زمان زمان بار گذاری صفحه ها فراوان کاهش یافته و در نتیجه سرعت بار گذاری تارنما تا دو برابر ارتقاء می یابد . این قلیل کردن حجم تصاویر امداد متعددی به کاربران با سرعت پایین وب می نماید .
ابزارهای سنجش سرعت سایت ; برای باصرفه سازی عوامل مربوط به سرعت بار گذاری وب سایت از ابزارهای آنلاین معروفی مانند GTMetrix , Google PageSpeed Insights و Pingdom کمک بگیرید .
گرافیک تارنما ; تولید طرح‌های گرافیکی خلاقانه در طراحی وب سایت سبب به زیبایی وب سایت خواهد شد . ولی برای این‌که سرعت لود تارنما شما کاهش نیابد بایستی از قالب‌های گرافیکی با المان های گرافیکی نادر یا متوسط مصرف شود تا زمانه متعددی برای لود شدن این قالب‌ها هدر نرود .
محدود کردن تعداد مطالب ; برای آنکه کاغذ کلیدی وبسایت نا مرتب نشود خوبتر است تعداد مشخصی مطالب برای مثال لابه لا 4 تا 8 مقاله اکران داده شود .
به کارگیری از تبلیغات در وبسایت ; در صورتی می‌خواهید از تبلیغات برای کسب درآمد از وبسایت به کار گیری کنید بهتر است تعداد آنها معدود و همچنین تصاویر چشمک زن نباشند , به این برهان که هم ظاهری خوشایند برای استفاده کننده ندارد و نیز باعث کاهش سرعت بار گذاری وبسایت خواهد شد . براین اساس باید بدین نکته دقت کنیم که قرار دادن تبلیغات در وب سایت یک کدام از عوامل کاهش سرعت لود تارنما به حساب میآید .
بالا بردن تراز ایمنی سایت ; ایمن سازی تارنما هم سبب ساز ضمانت کارایی وب سایت و نیز بر روی سرعت بارگذاری وبسایت تأثیر زیادی داراست . همچنین ابزارهای مخرب نمی‌توانند به سایت شما دستیابی یابند .
کاهش اتصالات به پایگاه داده : هر چقدر ترازو اتصالات صفحه ها متفاوت تارنما به پایگاه داده بخش اعظم باشد , منابع بیشتری از سرور شما مصرف میشود و در حالتی که که سرور میزبان وبسایت توان کافی را برای پردازش اطلاعات فوق نداشته باشد , این مسئله منجر کندی سایت خواهد شد . طرز های مختلفی برای با صرفه سازی پرس و جوهای سمت پایگاه داده هست که از جمله آن‌ها قادر است به ایندکس گذاری جداول , با صرفه سازی پرس و جوها , استفاده از سیستم کش در جهت مقر داده و . . . اشاره نمود . بهینه سازی سرعت در بخش مقر داده مرتبط با گروه فنی و برنامه نویسی وبسایت است و بهتر است که مجموعه برنامه نویسی شما داده ها کافی دراین باره را داشته باشد .

نکات دیگری نیز در بهبود سرعت بار گذاری صفحات اینترنتی موثر میباشند


برچسب ها: سئو , خرید بک لینک ,
[ بازدید : 99 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

 تکنیک سئو که کمتر از 15 دقیقه وقت میگیرد

شنبه 30 ارديبهشت 1396
1:31
Herbert Bishop



با صرفه سازی صفحه ها برای موتورهای جستجو یک پروسه مدوام و به هم پیوسته است . این فرایند , ترکیبی از تکنیک های سئوی داخل برگه ای , محتوای با کیفیت , بازاریابی عالی , تحقیقیات گسترده , طرح ریزی منسجم و تجربه و تجربه و تجربه است تا بتوانید همواره با سلیقه کاربران و تغییرات نو الگوریتم ها هماهنگ باشید .

در شرایطی که از لحاظ وقت و منابع در مضیقه میباشید , روش هایی هست که با به کار بردن آنها دیگر بدون چاره نخواهید بود تمام روزتان را صرف سئوی سایت خویش کنید .

خوبتر است سوای مقدمه , به اصل مقاله بپردازیم . درین مقاله خیلی مختصر و اثرگذار به شما میگوییم که برای دستیابی به این هدف , چه کارهایی باید انجام دهید .
1 . نتایج ارگانیک جستجوی صفحات وبسایت خویش را باز نگری نموده و در مورد تگ های تیتر و توضیحات متای 10 برگه ای که در ذیل ترین سطح قرار گرفته اند , تجدید حیث نمایید .

برای این کار , وارد Google Search Console تارنما خویش شده , به منوی Search Traffic و پس از آن به Search Analytics بروید . آنگاه برای تحلیل صفحه ها , فیلترهای Impressions و CTR را انتخاب فرمایید .

براین اساس میتوانید صفحاتی که در نتایج جستجو کمتر حضور داشته اند اما زیاد موضوع بازدید قرار گرفته اند را ملاحظه کنید . افزایش توضیحات متا و یا تگ تیتر احتمال دارد به عبارتی چیزی باشد که چنین صفحاتی به آن نیاز دارا هستند .

سرچ کنسول گوگل برای دیدن نتایج طبیعی جستجوی صفحات وبسایت
2 . به 10 کاغذ برتر وب سایت خود , Schema markup طولانی تر فرمائید

با اضافه کردن Schema markup به صفحه های , در نتیاج کاوش rich media برای صفحه های شما اکران داده می‌شود .

به ویژه در شرایطی که وبسایت پر حجمی دارید که پست های گرانبها سالیان متمادی را در خویش جای داده است ; اضافه کردن rich snippets به صفحه ها تفکر خیر و خوبی نخواهد بود . به جای این کار فهرستی از دوستداشتنی ترین صفحه های وبسایت خویش تنظیم کنید و هر روز به 10 تا از آن‌ها schema markup بیفزایید . این کار سبب ساز میگردد تا به مرور دوره , شاهد یک پیشرفت تدریجی در نتایج کاوش وب سایت خود باشید .
3 . سئو تضمینی با بهینه سازی تصاویر , سرعت تارنما خویش را بالا ببرید

همان گونه که می دانید سرعت بارگذاری , یکی‌از معیارهای اصلی رده بندی تارنما ها است . ولی ارتقا سرعت بارگذاری , یک کار تخصصی است اما خویش شما هم با اقدامات معمولی ای می‌توانید به افزایش سرعت وب سایت خود کمک کنید .

تصاویر یکی مهم‌ترین موادتشکیل دهنده دخیل در سرعت لود صفحه های می‌باشند . بدین ترتیب یکی از معمولی ترین رویکرد های یاری به ارتقاء سرعت تارنما این است که یک سری دقیقه وقت بگذارید و اندازه تصاویر را کاهش دهید .

برای مثال , چهره ای با اندازه 683x1024 را در صفحه خود قرار داده اید البته چیزی که کاربر از این تصویر می بیند حداکثر 289X420 است بنابراین اندازه ای که شما برای تصویر در لحاظ گرفته اید میزان مناسبی نیست و میتوانید با کاهش میزان و فشرده سازی فایل تصویر , لود برگه را سهل خیس نمائید .
4 . در سایت خود از میان صفحه ها دارای محتوای مشابه , بهترین را انتخاب نمایید

شاید در وب سایت شما دو یا یک سری ورقه با URL متعدد اما با محتوای مشابه وجود داشته باشد . درصورتی که خودتان برای گوگل گزینش نکنید که کدام ورقه می بایست نمایه شود , گوگل همه آنها‌را نمایه خواهد نمود .

خوشبختانه حل کردن این مورد , وقت زیادی نمی برد .


کاری که بایستی بکنید این است که با استفاده از تگ Canonical , صفحه ای که ترجیح می دهید نمایه شده و در نتایج جستجو برای کاربران نمایش داده شود را برای موتورهای کاوش مشخص و معلوم کنید .
5 . مطمئن گردید که اطلاعات شما در Google My Business page , آپ دیت است

برای بهینه سازی ورقه خود برای جستجوی محلی , مورد ها زیر را در لحاظ بگیرید :

از به روز بودن تمامی جزئیات مطمئن گردید .
دقت داشته باشید که ساعات ارائه خدمات و شماره تلفن ها درست باشند ( این ها مواقعی می‌باشند که به مرور فرصت و یا این که با تغییر تحول مدیران احتمال دارد تغییر و تحول کند ) .
همواره تحلیل نمائید که شخص دیگری لیست شما‌را بازنویسی نکرده باشد و پیوند وب سایت خویش را بجای آن نزده باشد .

6 . تگ های تیتر و توضیحات متا را بازبینی کنید تا هیچ مورد تکراری در میان آنان وجود نداشته باشد

کاری که می بایست انجام بدهید , فراوان معمولی است . کافی است در Search Console به بخش Search Appearance و بعد به بخش HTML Improvements بروید . درین بخش میتوانید متا دیتای صفحات را مشاهده کنید و در صورت لزوم , تغییراتی در آن تولید نمایید .

بهبود html در سرچ کنسول گوگل
7 . تگ


برچسب ها: سئو , خرید بک لینک ,
[ بازدید : 85 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئو وردپرس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]