تکنیک سئو که کمتر از 15 دقیقه وقت میگیرد

شنبه 30 ارديبهشت 1396
1:31
Herbert Bishop



با صرفه سازی صفحه ها برای موتورهای جستجو یک پروسه مدوام و به هم پیوسته است . این فرایند , ترکیبی از تکنیک های سئوی داخل برگه ای , محتوای با کیفیت , بازاریابی عالی , تحقیقیات گسترده , طرح ریزی منسجم و تجربه و تجربه و تجربه است تا بتوانید همواره با سلیقه کاربران و تغییرات نو الگوریتم ها هماهنگ باشید .

در شرایطی که از لحاظ وقت و منابع در مضیقه میباشید , روش هایی هست که با به کار بردن آنها دیگر بدون چاره نخواهید بود تمام روزتان را صرف سئوی سایت خویش کنید .

خوبتر است سوای مقدمه , به اصل مقاله بپردازیم . درین مقاله خیلی مختصر و اثرگذار به شما میگوییم که برای دستیابی به این هدف , چه کارهایی باید انجام دهید .
1 . نتایج ارگانیک جستجوی صفحات وبسایت خویش را باز نگری نموده و در مورد تگ های تیتر و توضیحات متای 10 برگه ای که در ذیل ترین سطح قرار گرفته اند , تجدید حیث نمایید .

برای این کار , وارد Google Search Console تارنما خویش شده , به منوی Search Traffic و پس از آن به Search Analytics بروید . آنگاه برای تحلیل صفحه ها , فیلترهای Impressions و CTR را انتخاب فرمایید .

براین اساس میتوانید صفحاتی که در نتایج جستجو کمتر حضور داشته اند اما زیاد موضوع بازدید قرار گرفته اند را ملاحظه کنید . افزایش توضیحات متا و یا تگ تیتر احتمال دارد به عبارتی چیزی باشد که چنین صفحاتی به آن نیاز دارا هستند .

سرچ کنسول گوگل برای دیدن نتایج طبیعی جستجوی صفحات وبسایت
2 . به 10 کاغذ برتر وب سایت خود , Schema markup طولانی تر فرمائید

با اضافه کردن Schema markup به صفحه های , در نتیاج کاوش rich media برای صفحه های شما اکران داده می‌شود .

به ویژه در شرایطی که وبسایت پر حجمی دارید که پست های گرانبها سالیان متمادی را در خویش جای داده است ; اضافه کردن rich snippets به صفحه ها تفکر خیر و خوبی نخواهد بود . به جای این کار فهرستی از دوستداشتنی ترین صفحه های وبسایت خویش تنظیم کنید و هر روز به 10 تا از آن‌ها schema markup بیفزایید . این کار سبب ساز میگردد تا به مرور دوره , شاهد یک پیشرفت تدریجی در نتایج کاوش وب سایت خود باشید .
3 . سئو تضمینی با بهینه سازی تصاویر , سرعت تارنما خویش را بالا ببرید

همان گونه که می دانید سرعت بارگذاری , یکی‌از معیارهای اصلی رده بندی تارنما ها است . ولی ارتقا سرعت بارگذاری , یک کار تخصصی است اما خویش شما هم با اقدامات معمولی ای می‌توانید به افزایش سرعت وب سایت خود کمک کنید .

تصاویر یکی مهم‌ترین موادتشکیل دهنده دخیل در سرعت لود صفحه های می‌باشند . بدین ترتیب یکی از معمولی ترین رویکرد های یاری به ارتقاء سرعت تارنما این است که یک سری دقیقه وقت بگذارید و اندازه تصاویر را کاهش دهید .

برای مثال , چهره ای با اندازه 683x1024 را در صفحه خود قرار داده اید البته چیزی که کاربر از این تصویر می بیند حداکثر 289X420 است بنابراین اندازه ای که شما برای تصویر در لحاظ گرفته اید میزان مناسبی نیست و میتوانید با کاهش میزان و فشرده سازی فایل تصویر , لود برگه را سهل خیس نمائید .
4 . در سایت خود از میان صفحه ها دارای محتوای مشابه , بهترین را انتخاب نمایید

شاید در وب سایت شما دو یا یک سری ورقه با URL متعدد اما با محتوای مشابه وجود داشته باشد . درصورتی که خودتان برای گوگل گزینش نکنید که کدام ورقه می بایست نمایه شود , گوگل همه آنها‌را نمایه خواهد نمود .

خوشبختانه حل کردن این مورد , وقت زیادی نمی برد .


کاری که بایستی بکنید این است که با استفاده از تگ Canonical , صفحه ای که ترجیح می دهید نمایه شده و در نتایج جستجو برای کاربران نمایش داده شود را برای موتورهای کاوش مشخص و معلوم کنید .
5 . مطمئن گردید که اطلاعات شما در Google My Business page , آپ دیت است

برای بهینه سازی ورقه خود برای جستجوی محلی , مورد ها زیر را در لحاظ بگیرید :

از به روز بودن تمامی جزئیات مطمئن گردید .
دقت داشته باشید که ساعات ارائه خدمات و شماره تلفن ها درست باشند ( این ها مواقعی می‌باشند که به مرور فرصت و یا این که با تغییر تحول مدیران احتمال دارد تغییر و تحول کند ) .
همواره تحلیل نمائید که شخص دیگری لیست شما‌را بازنویسی نکرده باشد و پیوند وب سایت خویش را بجای آن نزده باشد .

6 . تگ های تیتر و توضیحات متا را بازبینی کنید تا هیچ مورد تکراری در میان آنان وجود نداشته باشد

کاری که می بایست انجام بدهید , فراوان معمولی است . کافی است در Search Console به بخش Search Appearance و بعد به بخش HTML Improvements بروید . درین بخش میتوانید متا دیتای صفحات را مشاهده کنید و در صورت لزوم , تغییراتی در آن تولید نمایید .

بهبود html در سرچ کنسول گوگل
7 . تگ


برچسب ها: سئو , خرید بک لینک ,
[ بازدید : 86 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئو وردپرس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]