بهینه سازی تصاویر وب سایت در کمترین مجال ممکن - سئو تصویر

جمعه 2 تير 1396
12:58
Herbert Bishop

زمان بار گذاری تصویر یکی‌از مهمترین المان ها در سئو سایت هست . هرچه حجم تصویر ها و تعداد آن‌ها کمتر باشد , اندازه زمانه بارگذاری وبسایت سریعتر خواهد بود . امروزه دیگر با ورود HTML5 و تکنولوژی نو دیگر , کمتر کسی از تصویر ها برای پباده سازی وب سایت استفاده می کنند و بخش اعظم برنامه نویسان و طراحان عملکرد می کنند که از کدهای جایگزین آفریننده آنها استعمال می کنند . مضاعف بودن تصویر ها تاثیر منفی میتواند بر حجم کلی سایت و در سود مرتبه آن در گوگل داشته باشد .

درپی این مطلب قصد داریم به شما بیان کنیم که به چه شکل حجم تصویر های به کار رفته در سایت خویش را کاهش دهید تا سرعت بارگذاری آن حدود 70 درصد افزایش پیدا نماید . امروزه یکی بها های یک وب سایت , به جز مسائل تجربه کاربری هم , زمانه لود آن می‌باشد . هرچه سرعت بیشتر باشد , یوزرها بیشتری جذب وب سایت شما میگردند که‌این مساله میتواند برروی قرار به چنگ آوردن سایت در کاغذ اولیه گوگل تاثیر مثبت داشته باشد .

همان گونه که می دانید , تصویرها در چندین شرایط می بضاعت و توان ایجاد کرد و آن‌ها‌را در سایت به کار پیروزی . امروزه دیگر با ترقی لهجه برنامه نویسی HTML5 بخش اعظمی از موقعیت های چهره ای نظیر شکلها هم به راحتی بوسیله کدها نیز ساخت می‌شوند که در‌پی این نوشته ی علمی قصد داریم تا بیان کنیم که چگونه خروجی های آنها را با صرفه کنیم و همینطور از چه قابل انعطاف افزاری برای تولید آنان به کارگیری کنیم .
نکات دارای اهمیت در با صرفه سازی تصویر ها با فرمت متعدد
1 . تصویر های SVG

تصویر های SVG را می قدرت هم با کدهای HTML5 ساخت که در واقع به عبارتی صورت های ذوزنقه ای , مستطیل و غیره است و آنگاه می اقتدار خروجی بهینه شده آن را از قابل انعطاف افزارهایی نظیر Adobe illustrator هم به دست آورد . در واقع این نرم افزاری است که می توانایی با آن تصویر های SVG را ایجاد کرد و در واقع لا‌به‌لا تمامی طراحان وب سایت یک اپلیکیشن محبوب هست اما متاسفانه یک مشکلی داراست و آن این است که فضاهای خالی بسیار و غیرضروری دربین کدها تولید می نماید . این فضاهای خالی مابین کدها باعث افزایش حجم فولدر می گردد . برای این‌که بتوانید از شر این کدها راحت گردید , یک رویه به کارگیری از نرم افزار Jack Archibald – SVGOMG است .

مطمئنا شما هم چنانچه از این نرم افزار استعمال فرمائید , مسلما برای بار دوم نیز و چه بسا بیشتر هم در پروژه های دیگر بهره خواهید کرد . کاربرد این اپلیکیشن کاملا ریلکس است و به راحتی می‌توانید تصویر ها را درگ و دراپ نمایید و حالت شکل حقیقی وواقعی را هم تولید کنید . اما این نرم افزار هم دارنده محدودیت هایی نیز می باشد و آن این است که برای پروژه های والا خیلی کارایی متعددی ندارد وبیشتر برای ایجاد تصویر های کوچک با حجم نادر به کارگیری می گردد .

2 . باصرفه سازی تصویر های JPG و PNG بدون افت کیفیت آن‌ها

تصویر های با فرمت JPG و PNG بیشترین جور فرمت مصرف شده در طراحی صفحات وب می باشند و همچنین به وسیله بیش تر متخصصین توصیه میشود که از این دو دسته فرمت استفاده نمائید . برای بهینه سازی تصویر , ابزارهای زیادی مانند فتوشاپ هست که می‌توانید از آن به کار گیری نمایید و لازمه کار این است که دست‌کم اطلاعاتی نیز می بایست در این مسیر داشته باشید تا در باصرفه کردن اندازه تصویر , کیفیت آن مبتلا تغییرات منفی نشود .

یکی‌از سایت هایی که می‌توانید برای این کار منفعت کنید , تارنما tinypng . com است . سود از این وب سایت خیلی راحت است . تصویر خویش را آپلود می کنید . آن‌گاه برروی تصویر فرایند های بهینه سازی به صورت اتومات انجام می شود و در غایت خروجی آن که یک فولدر اندک حجم است نیز به شما تحویل داده می گردد که به راحتی می‌توانید آن را دانلود کرده و در وبسایت خود به کارگیری فرمایید .

در واقع به جثارت می توان اعلام کرد که‌این یکی بهترین وبسایت ها برای فشرده سازی تصویر فارغ از از دست رفتن کیفیت آن میباشد . این وبسایت برای اشخاصی که شناخت واجب و کافی را با فتوشاپ یا وقت کافی برای بهینه کردن هر چهره ای را ندارند , به طور کامل دلخواه است . همان گونه که می دانید , بهینه بودن تصویر از حیث اندازه , تاثیر زیاد مثبتی در سئو و ارتقاء سکو وب سایت خواهد داشت .
3 . باصرفه سازی تصویر به طور خودکار در وردپرس

وردپرس یکی قاب ورک طراحی وبسایت است که امروزه به سئو


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 53 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئو وردپرس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]