اشتباه مرسوم در بازاریابی محتوا و راهکارهایی برای تصحیح آنان

شنبه 30 ارديبهشت 1396
1:32
Herbert Bishop

نزدیک 80 درصد از مدیران ارشد بازاریابی دنیا , بازاریابی محتوا را آینده بازاریابی می‌دانند و این آرم خیر است از رشد روز افزون اهمیت بازاریابی محتوا .
در ایران هم بخش اعظم کسب و امور , در حالا پی بردن به اهمیت بازاریابی محتوا میباشند و می‌دانند که بسیاری از وضعیت ها و فرصت ها را می بضاعت و توان بوسیله آن بدست آورد .
ولی چه‌طور می توانید از تاثیرگذاری استراتژی های خویش دراین مورد مطمئن شوید؟
اگرچه برای اتخاذ سیاست های درست بازاریابی محتوا روش پر پیچ و خمی را پیش رو دارید البته دیگر وقت آن رسیده تا با حذف مشکلات همگانی دراین باره اقبال دستیابی به هدف ها خود را ارتقا دهید . پس به این نکات دقت فرمائید :
1 - استراتژی نامشخص و نانوشته برای بازاریابی محتوا

تحقیقات صورت گرفته در دنیا حاکی از آن است که اکثر وقت ها شرکت هایی که از بازاریابی محتوا استعمال می کنند , استراتژی مشخص و مستندی برای آن ندارند . و تنها 35 % از آنان سیاست های بازاریابی محتوای خود را می نویسند و همین فرمان سبب ساز می گردد تا راجع به اهداف برنامه ریزی شده و گزینه انتظار خویش برنامه ای روشن داشته باشند .

استراتژی بازاریابی محتوا

استراتژی

مستند سازی راهکار خویش را با یادداشت نمودن راهکار فعلی و تهیه برنامه روزانه و هفتگی ابتدا فرمایید .
محتوای فعلی و راهکار بازاریابی محتوا را با براساس استراتژی دارای اهمیت کسب و کار و بازار انگیزه , نظارت نمایید و بازنگری های واجب را انجام دهید .
راهکار بازاریابی محتوا را حتما با افراد و بخش های گوناگون کسب و کار خویش به اشتراک بگذارید و نظرها آن ها را جویا گردید . فراموش نکنید که تمامی کار ها در یک کسب و کار باید همسو و در سمت رسیدن به اهداف و چشم اندازهای مشترک باشند .
باز نیز بر تایپ کردن و مستندسازی تأکید می‌کنیم . تایپ کردن و مستند نمودن راهکار بازاریابی محتوا نوعی تعهد است که به شما کمک می نماید تا در کوتاه مدت و بلند بازه بر روی هدف ها خود متمرکز باشید , درک بهتری از محتوای تولیدی خویش داشته باشید و بتوانید اثربخشی آن‌ها‌را به صدق رصد نمایید .

2 - محتوای بی هدف

احتمالا بازاریابی محتوا اصطلاح رایجی باشد البته با این حال همه اشخاص محتوای خود را با هدفی از قبل تعیین شده ایجاد نمی کنند . مراد و انگیزه شما از تولید محتوا چیست؟ معرفی تولیدات و خدمات؟ جذب مخاطب و مشتریان جدید؟ برندسازی و غیره . و آیا برنامه ای دارید که محتوای تولید شده بتواند مخاطب را مجاب نموده و تصمیمات بعدی او‌را تحت تأثیر قرار دهد؟

استراتژی

مطالب محتوایی شما می‌توانند اهداف زیادی را دنبال کنند اما حداقل باید یک هدف مشخص به سمت راهکار معلوم شده در نکته 1 را پوشش دهند .
جالب است بدانید که 84 درصد از بازاریابان , «برندسازی» را مهم‌ترین انگیزه بازاریابی محتوا میدانند .

3 - برای محتوای خود وقت کافی صرف نکرده اید

اکثری از بازاریابان معمولاً بر روی جنبه های مختلف بازاریابی محتوا و برجسته سازی این جنبه ها متمرکز نمیشوند و به قدر کافی برای آن وقت نمی گذارند . ولی در حالتی‌که محتوایی نتواند نظر مخاطبان را جلب نماید و با استقبال روبرو نشود , چه طور می‌تواند شما‌را به اهدافتان برساند؟ استقبال مخاطبان را از ترازو مشارکت آن‌ها در مشاجره ها , ارتقاء تعداد مخاطبان , تعداد کلیک ها و . . . می توانایی دریافت .

پرداختن به جزئیات محتوا نیاز به صرف وقت کافی دارااست . اما اندازه روزگار ما یحتاج برای هر محتوا به طول محتوا , هدف آن و قابلیت و امکان جایگزینی بقیه هدف ها در آن , وابسته است .

راهکار

بر روی کیفیت محتوا متمرکز گردید و عملکرد فرمائید محتوای ایجاد شده , برای مخاطب آن قدر جذاب باشد که بتواند شما‌را به اهدافی که انتخاب نموده اید برساند .

خرید بک لینک انبوه به عنوان مثال در هنگام ایجاد یک محتوای متنی , بایستی موارد زیر را مورد علاقه داشته باشید :


خطاهای دستوری متن را برطرف نموده اید؟
ساختار بندی آن به چه شکل است؟
از تصاویر دارای ربط و جالب به کارگیری نموده اید؟
آیا این محتوا با انگیزه رقم خورده هماهنگ است؟
آیا این محتوا می تواند مخاطب را به انجام فعالیت دلخواه شما ترغیب کند؟
آیا مورد محتوا برای مخاطبان شما مناسب است؟
آیا در این محتوا جنبه های جذابی وجود دارد که بتواند اعتنا مخاطبان را جلب نماید؟

4 - نادیده گرفتن سئو

سئو فرآیندی است که طی آن کیفیت وب سایت و محتوای شما نیز برای یوزرها و نیز برای موتورهای کاوش ارتقاء می‌یابد . در صورتی موتورهای جستجو نتوانند محتوای شما را بخوبی پیدا نمایند و برای جستجوگران در سکو های بالاتری اکران دهند , پس


برچسب ها: سئو , خرید بک لینک ,
[ بازدید : 79 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئو وردپرس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]