ابزار باصرفه سازی سایت - 21 ابزار در سئو داخلی

جمعه 2 تير 1396
12:56
Herbert Bishop

ابزار باصرفه سازی وبسایت چیست؟ تاثیر ابزار بهینه سازی وب سایت در محل ورود موتورهای جستجو چه مقدار است؟ هرچند سال یک توشه ما شاهد تغییراتی در الگوریتم های گوگل و تکنیک های سئو داخلی هستیم و همه صاحبان وبسایت ها مکلف می‌باشند که تکنیک های نو سئو را مطابق با الگوریتم های گوگل در تارنما خویش به کار ببرند . به طبع در حالتی‌که کسی این تکنیک ها را به کار نزاع , گزینه جریمه گوگل قرار خواهد گرفت .

بهبود سئو داخلی برای مالک سایت واجب و مهم می‌باشد . تاکید الگوریتم های نو گوگل عمده بر بهبود سئو داخلی و ساخت محتوا ناب می باشد و در صورتیکه کسی این سفارش جدی نگیرد , عواقب بدی در منظر انتظار سایت او خواهد بود .

اما خیلی جای نگرانی نیست و برای هرکاری ابزاری هست . برای با صرفه سازی سئو داخلی , ابزارهایی وجود دارند که به ابزار باصرفه سازی تارنما مشهور می باشند . در این مقاله آموزشی سئو ما قصد داریم که 21 ابزار باصرفه سازی تارنما که در بهینه سازی داخلی وب سایت خیلی اثر گذار هستند را معرفی کنیم .
21 ابزار باصرفه سازی وب سایت داخلی

این ابزار به یک سری گونه تقسیم میگردند که در هر قسمت , ابزارهای مرتبط با آن را معرفی میکنیم .
محاسبه لغت ها حساس

ایجاد لیست لغات حساس همیشه جز مهم تکنیک سئو بوده است . چون گزینش عبارات حیاتی میتواند تاثیر عمیقی برای تلاش وب سایت و سئو داخلی داشته باشد , برای همین سفارش میشود که از یک ابزار باصرفه سازی وب سایت برای انتخاب و محاسبه کلمات حساس استفاده نکنید .
1 . Wordstream

یک ابزار مجانی سئو برای عبارات دارای اهمیت است که از مقر داده جستجوهای خود , بهترین ایده کلمات مهم را موثر در سئو داخلی را نشان میدهد .
2 . Keyword Eye Basic

یک ابزار بهینه سازی وب سایت برای توصیه عبارات دارای اهمیت چهره‌ای است .
3 . Youtube Keyword Tool

جولیا جویسی اخیرا به جزیی توضیح داده است که‌این ابزار با صرفه سازی سایت برای چک عبارات مهم در تمامی دسته محتوا اثر گذار و کاربردی می باشد .
4 . Ubersuggest

این ابزار سئو , داده های پیشنهادی در گوگل و دیگر موتورهای جستجو را نشان میدهد . یک ابزار خوب برای توسعه و گسترش سایت در دراز برهه زمانی هست .
ابزارهای باز بینی محتوا

در الگوریتم تازه گوگل , تاکید عمده برروی محتوا میباشد . در‌این الگوریتم محتواهای کیفیت بالا پایین یا این که محتوای اسکن شده زمینه جریمه قرار می‌گیرند . این ابزارهای سئو برای بسط و تولید محتوای با کیفیت از لحاظ گوگل میباشد , سود می شوند .
5 . Anchor Text Over Optimization Tools

یک ابزار باصرفه سازی سایت است که خروجی آن چگالی و تنوع انکرتکست ها هست . عبارات و عبارت که با صرفه سازی شده است را به طور کامل معین می کند .
6 . Convert Word Document to Clean HTML

یک ابزار تبدیل بدون پول برای ورقه ها است که در نرم افزارهای مایکروسافت مثل ورد استفاده می‌شود .
7 . Copyscape

یک جستجوکننده سرقت های ادبی بدون پول است . این ابزار به شما که با وارد کردن نشانی برگه خود , علاوه بر شناسایی محتوای اسکن شده بتوانید محتوای حیاتی و اورجینال را تثبیت فرمائید .
ابزارهای تکنیکی

به صورت خلاصه در صورتیکه بخواهیم ابلاغ کنیم , ابزارهای تکنیکی که در سئو داخلی استفاده میگردند .
8 . Xneu ' s Link Sleuth

یک اپلیکیشن خزنده بر اساس PC است که لینک و پیوند های شکسته تارنما ها را آنالیز می نماید . این اپلیکیشن همینطور اعتبار لینک های متنی , قاب ها , عکس را باز نگری می نماید .
9 . Robot . txt Generator

یک اپلیکیشن مجانی برای تولید پوشه ربات وب سایت است . همان گونه که می دانید ربات تاثیر مهمی در بهینه سازی وب سایت و سئو دارد .
10 . Robot . txt checker

یک اعتبار سنج که syntax های پوشه ربات را باز نگری میکند تا فرمت آن را از لحاظ صحیح بودن , اعتبار بخشد .
11 . URL Valet


از این ابزار باصرفه سازی تارنما برای مشاهده تعداد کل اشیاء , فرصت دانلود , جزئیات اشیاء , پیوند های داخلی ورقه ها و لینک و پیوند های خارجی را با تصدیق هدر سرور برای هریک استعمال میشود . سئو تضمینی


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 46 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئو وردپرس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]