برندینگ چیست؟ اهداف برندینگ و تاثیر سئو در آن

جمعه 2 تير 1396
12:56
Herbert Bishop

برندینگ چیست؟ این مدام اولین سوالی است که با شنیدن این کلمه در ذهنیت شما خطور می کند . تعاریف زیادی برای برندینگ موجود است و هر مورد میتواند برای شما یک معنای جدیدی را بیان کند که در فیض می‌تواند سرگردان کننده باشد . ولی حقیقتا برندینگ چیست؟ تعدادی دهه قبلی برندینگ تحت عنوان یک اسم , شعار , سمبل یا این که پباده سازی به کارگیری می‌گردید که محصولات یا خدمات یک شرکت را معرفی می کرد . مارک واژه و کلمه ای بود که باعث متمایز شدن تولیدات یا سرویس ها از رقبا می گردید . امروزه برندینگ نسبت به قبلی پیچیده تر شده‌است و از این رو در بازاریابی اهمیت ویژه ای پیدا کرده است .

در صورتیکه بخواهیم که توصیف برندینگ را نسبت به گذشته کامل تر کنیم , اینگونه می قدرت بیان کرد . در برندینگ یعنی یک تصویر خیالی در مشتری با سرویس ها و تولید ها شما با شنیدن نام کارخانه یا این که کسب وکارتان می باشد که شامل لوگو , شعار , رنگ و غیره هست .

یک برندینگ چه کاری بایستی انجام دهد؟

برندینگ خیر صرفا قادر است بازارهدف شما را بشناسد تا رقبایتان را تعیین نماید بلکه امداد می کند به شما که بتوانید تنها ارائه دهنده چاره های معضلات خاص در آن حوزه باشید .
اهداف برندینگ چیست؟

ساخت پیام واضح
تایید اعتبار شما
رابطه با مخاطب شما از طریق تولید ها و خدمات
تحریک اشخاص برای خرید
ایجاد کاربران و مشتریان با مسئولیت

برندینگ و آشنایی مشتریان

برای موفقیت در برندینگ , اولیه از همه نیاز است که مشتریان و چشم اندازهای خود را بشناسید . این با یک دست سازی راهکار برند شما از طریق شرکتتان در هر مکان از ارتباطات همگانی بدست می‌آید . در برندینگ شما به‌این فکر میکنید که چه کسی می‌باشید , اداره چیست و چه چیزی میخواهید ارائه بدهید . در حالتی‌که برند می توانست سخن کند , بی تردید به طور زیر خویش را معرفی می کرد :

اینجانب هستم . . . .
من وجود دارم چون . . .
در صورتیکه شما بدانید که اینجانب چه کسی هستم و چرا وجود دارم , مطلقا منرا دوست خواهید داشت و من را خواهید خرید و به دوستان عزیز خود پیشنهاد می کنید که منرا بخرند .

هر موقع که مشتریان شما آغاز به صحبت کردن در زمینه‌ی نام محصول ها و خدماتتان می نمایند , در واقع این مارک شماست که در ذهن و قلب آن‌ها جای گرفته است و آن ها استفاده می کنند . این جایگیری که در اصل خود برندینگ است , براثر گذر روزگار به وجود آمده است . این افراد به عبارتی مشتریان حقیقی شما می باشند که بایستی به درستی انتخاب شوند . مشتریان حقیقی و واقعی برند شمارا در قلب خود جای می‌دهند .
اهمیت برندینگ چیست؟

یک مارک توانا گرانبها است چون میتواند باعث بسیار شدن مشتریان گردد . برای همین خیلی اساسی است که روزگار زیادی را صرف پژوهش ها , تعریف و ساختن مارک خویش کنید . اگر تمامی این امور به صحت و اصولی انجام شود , برند شما یک منبع دارای اعتبار و گران بها برای مشتریان واقعی تبدیل می‌شود .

برندینگ جز ابتدایی آن در بازاریابی هست و بدون برندینگ شما وجود نخواهید داشت . برندینگ استراتژیکی است اما بازاریابی تاکتیکی هست . برای همین است که توصیف این دو قضیه لا کسب وکارها اهمیت متعددی پیدا نموده است .

بریدینگ را یک راهنمای برای آشنایی اهداف کسب و کار توصیف می کنند . چونکه منجر میگردد شما با برنامه بازاریابی متناسب با اهداف خویش به خیر همراستا گردید و راهکار خویش تماما انجام دهید .

تاثیر برند پیشین از خرید رخداد نمی افتد یعنی نمی‌توان تاثیر در معاش مشتری را مقدار گرفت . آیا محصول یا این که خدمات شما همان گونه که پیش بینی می کردید , به فروش می رود؟ کیفیت تولیدها شما همان طور که عهد و پیمان داده بودید است؟ تجربه انجام خدمات چه طور است؟ در صورتی‌که شما برای هر سوالی بتوانید جواب مثبتی بدست بیاورید , یعنی اینکه می توانید مشتریان وفاداری بدست بیاورید .

برندینگ نه فقط میتواند سبب ساز ساخت مشتریان دارای مسئولیت برای شما باشد , بلکه میتواند کارکنان شمارا وفادارتر کند . مارک به آن‌ها چیزی را می دهد که بهش اعتقاددارند و به آنان امداد می نماید که هدف سازمان و کسب وکار خود را خوب تر بشناسند .

مورد ها که در محاسبه برندینگ به کار گیری می‌شود

برندینگ می تواند منگ کننده باشد و مدام این سوال هست که به چه شکل می توان برند به اندازه کافی قادر بوده است که توانسته است سبب ساز ساخت قیمت های داخلی و فرنگی که دربازاریابی نیاز را ایجاد کند؟

آیا برندینگ شما با بازار مخاطب شما هم خوانی دارد؟ آیا توانسته اید سوای تفکر فراوان به منظور و انگیزه خود برسید؟
آیا برند شما یکتایی چیزی را که سئو تضمینی


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئو وردپرس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]