تبلیغات موبایلی - حقایقی درباره با این دسته تبلیغات

جمعه 2 تير 1396
12:56
Herbert Bishop

تبلیغات موبایلی , احتمالا خیلی در حوزه بازاریابی اینترنتی اصطلاح جدیدی نباشد البته متاسفانه هنوز خیلی از اشخاص آشنایی با این مدل تبلیغات ندارند . همانطور که می دانید , به کار گیری از تبلت و گوشی های هم پا برای انجام سرویس ها و عمل های اینترنتی , امروزه خیلی بخش اعظم از قبلی شده‌است و کمتر کسی را می اقتدار یافت که دیگر از تلفن همراه و تبلت برای انجام ساده ترین فعالیت خود استفاده نکند .

در این نوشته‌ی علمی یادگرفتن سئو , قصد داریم که در باب تبلیغات موبایلی و اینکه چرا به این جور تبلیغات امروزه بایستی اکثر از همه دقت کنیم , بپردازیم .
تبلیغات موبایلی چیست؟

تبلیغات موبایلی راهی برای ارتباط لا به لا تولیدات و خدمات با مشتریان با استفاده از موبایل های ملازم و تبلت هست , همان دیگر تبلیغ کسب وکار از روش تلفن همراه را تبلیغات موبایلی می‌گویند .

تبلیغات موبایلی , امروزه به عنوان یک کدام از برنامه بازاریابی اینترنتی است . این دسته تبلیغات به برندها , ماشین کرایه ای ها و بازاریابان امداد می کند تا بتوانند سریعتر و راحتتر با مشتریان و کاربران خود ارتباط و تعامل برقرار کنند و همچنین تاثیر متعددی در سئو سایت دارد . در واقع هدف حساس تبلیغات موبایلی , با صرفه سازی تعاملات لا برندها و مشتریان هست . پیش از این فقط روش تبلیغاتی از روش گوشی , تنها اس ام اس بود که همه یوزرها به آن دسترسی نداشتند و مطلقا می بایست آن را فعال می کردند . ولی همان طور که در اول این مطلب ابلاغ شد , با توجه به رویش تکنولوژی , تعاملات و بهره از گوشی های همدم , انواع پیام ها دیگر امروزه به صورت MMS , عکس , صدا , ویدیو و غیره ارسال می‌شوند . همینطور هر کمپانی برای آسوده تر کردن تعاملات خویش کاربران , به جای سایت از نرم افزار موبایل استفاده می کند .

یکی‌از مزیت های مهم در تبلیغات موبایلی این است که موبایل و تبلت ها ابزارهای فردی هستند یعنی یک تلفن همراه , یک کاربر واحد دارد . از این رو هدفمند سازی تبلیغات شل تر خواهد بود و می توانایی با اعتنا به یوزرها , محتوای مطلوب هرکدام را ارسال کرد . این مسائل سبب فعال‌ساز‌ی کمپین های تبلیغات موبایلی موثرتر با اعتنا کاربران می گردد .
اشکال تبلیغات موبایلی
موبایل وب یا این که باطن صفحه های وب

با توجه به این‌که حدود 40 درصد از بازدید های سایت از موبایل است , پس خیلی اساسی است که به این گونه تبلیغات اعتنا ویژه ای شود که دربرگیرنده تبلیغات متنی , تبلیغات بنری که فقط در موقعیت تلفن همراه و باطن وب سایت ها نمایش داده می شوند .
MMS ( خدمات پیام چند رسانه ای )

MMS را به بیشتر تحت عنوان پیام چهره یی میشناسند که شامل تبلیغات متنی کوتاه , تبلیغات متنی بلند , تبلیغات بنری و عکس , کلیپ , صدا .

ولی امکان MMS در هر دوگوشی فرستنده و گیرنده باید فعال باشد در غیر این رخ در حالتی که گیرنده چنین قابلیتی را نداشته باشد , یک پیام غلط که نشان داده نخواهد شد , برای وی ارسال می گردد .
تبلیغات ویدئویی و تلویزیونی
تبلیغات داخل نرم افزار

امروزه هر کسب و کاری در کنار سایت , اقدام به طراحی اپلیکیشن برای خود می کند . تبلیغات موبایلی داخل اپلیکیشنی این قابلیت و امکان را به یوزرها می‌دهد که به ازای برنامه های معلوم , محصول ها آنان در آن اپلیکیشن تبلیغ شود .

جذاب است که بدانید تا آخر سال 2015 , تخمین زده شده بود که حدود 19 میلیارد دلار موبایل همراه فروخته شده بود . پس تبلیغات موبایلی , بهترین راه برای رشد هر کسب وکاری میباشد .

نکته مهمی که بایستی در نظر داشته باشید , این است که تبلیغات موبایلی شما بایستی قابل اکران در کلیه ابزارها و میزان و همچنین سیستم استدلال ها علی الخصوص اندروید و ios باشد .

حقایقی در رابطه با تبلیغات موبایلی و موبایل های همراه

حدود 46 درصد از مردم دنیا از اینترنت استفاده می کنند .
بیش تر از 80 درصد کاربران اینترنتی , دارنده تلفن همراه های هوشمند هستند .
بیش از 68 درصد کاربران کشور ایران , از وب فایده می کنند که بیش از 25 درصد آنها گوشی هوشمند دارا هستند .
از همگی مهمتر , 90 درصد این کاربران , بیشتر روزگار خویش را در نرم افزار ها سپری می کنند .

خلاصه

تبلیغات موبایلی , یعنی تبلیغ تولید ها و سرویس ها با فایده از تبلت و موبایل های هوشمند . این مدل تبلیغات را می‌تواند هدفمند تر انجام اعطا کرد زیرا تبلت و تلفن همراه ها ابزارهای فردی می‌باشند و هرکدام یک استفاده کننده خاص را دارا هستند , از این رو خوب تر می اقتدار یوزرها شناسایی و برای هریک محتوای منحصر ایجاد کرد .

مهمترین مساله در بازاریابی , راحت خیس کردن تعامل و رابطه با مشتریان است . تبلیغات موبایلی اگر‌چه نو نیست ولی با دقت به پیشرفت تکنولوژی , شایسته ترین روش برای تعامل با یوزرها به طور منحصر به فرد سئو تضمینی


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 42 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئو وردپرس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]