تبلیغات موبایلی - حقایقی درباره با این دسته تبلیغات
تبلیغات موبایلی , احتمالا خیلی در حوزه بازاریابی اینترنتی اصطلاح جدیدی نباشد البته متاسفانه هنوز خیلی از اشخاص آشنایی با این مدل تبلیغات ندارند . همانطور که می دانید , به کار گیری از تبلت و گوشی های هم پا برای انجام سرویس ها و عمل های اینترنتی , امروزه خیلی بخش اعظم از قبلی شدهاست و کمتر کسی را می اقتدار یافت که دیگر از تلفن همراه و تبلت برای انجام ساده ترین فعالیت خود استفاده نکند .
در این نوشتهی علمی یادگرفتن سئو , قصد داریم که در باب تبلیغات موبایلی و اینکه چرا به این جور تبلیغات امروزه بایستی اکثر از همه دقت کنیم , بپردازیم .
تبلیغات موبایلی چیست؟
تبلیغات موبایلی راهی برای ارتباط لا به لا تولیدات و خدمات با مشتریان با استفاده از موبایل های ملازم و تبلت هست , همان دیگر تبلیغ کسب وکار از روش تلفن همراه را تبلیغات موبایلی میگویند .
تبلیغات موبایلی , امروزه به عنوان یک کدام از برنامه بازاریابی اینترنتی است . این دسته تبلیغات به برندها , ماشین کرایه ای ها و بازاریابان امداد می کند تا بتوانند سریعتر و راحتتر با مشتریان و کاربران خود ارتباط و تعامل برقرار کنند و همچنین تاثیر متعددی در سئو سایت دارد . در واقع هدف حساس تبلیغات موبایلی , با صرفه سازی تعاملات لا برندها و مشتریان هست . پیش از این فقط روش تبلیغاتی از روش گوشی , تنها اس ام اس بود که همه یوزرها به آن دسترسی نداشتند و مطلقا می بایست آن را فعال می کردند . ولی همان طور که در اول این مطلب ابلاغ شد , با توجه به رویش تکنولوژی , تعاملات و بهره از گوشی های همدم , انواع پیام ها دیگر امروزه به صورت MMS , عکس , صدا , ویدیو و غیره ارسال میشوند . همینطور هر کمپانی برای آسوده تر کردن تعاملات خویش کاربران , به جای سایت از نرم افزار موبایل استفاده می کند .
یکیاز مزیت های مهم در تبلیغات موبایلی این است که موبایل و تبلت ها ابزارهای فردی هستند یعنی یک تلفن همراه , یک کاربر واحد دارد . از این رو هدفمند سازی تبلیغات شل تر خواهد بود و می توانایی با اعتنا به یوزرها , محتوای مطلوب هرکدام را ارسال کرد . این مسائل سبب فعالسازی کمپین های تبلیغات موبایلی موثرتر با اعتنا کاربران می گردد .
اشکال تبلیغات موبایلی
موبایل وب یا این که باطن صفحه های وب
با توجه به اینکه حدود 40 درصد از بازدید های سایت از موبایل است , پس خیلی اساسی است که به این گونه تبلیغات اعتنا ویژه ای شود که دربرگیرنده تبلیغات متنی , تبلیغات بنری که فقط در موقعیت تلفن همراه و باطن وب سایت ها نمایش داده می شوند .
MMS ( خدمات پیام چند رسانه ای )
MMS را به بیشتر تحت عنوان پیام چهره یی میشناسند که شامل تبلیغات متنی کوتاه , تبلیغات متنی بلند , تبلیغات بنری و عکس , کلیپ , صدا .
ولی امکان MMS در هر دوگوشی فرستنده و گیرنده باید فعال باشد در غیر این رخ در حالتی که گیرنده چنین قابلیتی را نداشته باشد , یک پیام غلط که نشان داده نخواهد شد , برای وی ارسال می گردد .
تبلیغات ویدئویی و تلویزیونی
تبلیغات داخل نرم افزار
امروزه هر کسب و کاری در کنار سایت , اقدام به طراحی اپلیکیشن برای خود می کند . تبلیغات موبایلی داخل اپلیکیشنی این قابلیت و امکان را به یوزرها میدهد که به ازای برنامه های معلوم , محصول ها آنان در آن اپلیکیشن تبلیغ شود .
جذاب است که بدانید تا آخر سال 2015 , تخمین زده شده بود که حدود 19 میلیارد دلار موبایل همراه فروخته شده بود . پس تبلیغات موبایلی , بهترین راه برای رشد هر کسب وکاری میباشد .
نکته مهمی که بایستی در نظر داشته باشید , این است که تبلیغات موبایلی شما بایستی قابل اکران در کلیه ابزارها و میزان و همچنین سیستم استدلال ها علی الخصوص اندروید و ios باشد .
حقایقی در رابطه با تبلیغات موبایلی و موبایل های همراه
حدود 46 درصد از مردم دنیا از اینترنت استفاده می کنند .
بیش تر از 80 درصد کاربران اینترنتی , دارنده تلفن همراه های هوشمند هستند .
بیش از 68 درصد کاربران کشور ایران , از وب فایده می کنند که بیش از 25 درصد آنها گوشی هوشمند دارا هستند .
از همگی مهمتر , 90 درصد این کاربران , بیشتر روزگار خویش را در نرم افزار ها سپری می کنند .
خلاصه
تبلیغات موبایلی , یعنی تبلیغ تولید ها و سرویس ها با فایده از تبلت و موبایل های هوشمند . این مدل تبلیغات را میتواند هدفمند تر انجام اعطا کرد زیرا تبلت و تلفن همراه ها ابزارهای فردی میباشند و هرکدام یک استفاده کننده خاص را دارا هستند , از این رو خوب تر می اقتدار یوزرها شناسایی و برای هریک محتوای منحصر ایجاد کرد .
مهمترین مساله در بازاریابی , راحت خیس کردن تعامل و رابطه با مشتریان است . تبلیغات موبایلی اگرچه نو نیست ولی با دقت به پیشرفت تکنولوژی , شایسته ترین روش برای تعامل با یوزرها به طور منحصر به فرد سئو تضمینی
[ بازدید : 42 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]