آشنایی با الگوریتم های گوگل

شنبه 30 ارديبهشت 1396
1:31
Herbert Bishop

صاحبان وب سایت که دوست دارند وب سایتشان در صف اولیه موتورهای جستجو قرار بگیرد مدام در‌پی منش هایی برای این هستند که عملی را انجام دهند وب سایتشان به لحاظ فنی قابل ادراک برای موتورهای جستجو باشد و با منطق های گوگل هم راستا باشد . اما این کار کاملا فنی و تخصصی است . موتورهای جستجوگر برای آشنایی و سکو بندی سایت ها الگوریتم های متنوعی دارا هستند که تمامی صاحبان وب سایت که می خواهند در مقدار گیری های این الگوریتم ها سهمی داشته باشند و شناخته شوند . یادآور این می‌شوم افرادی که در مورد سئو عمل دارند بایستی با این الگوریتم ها آشنایی بی نقص داشته باشند .
درین مقاله می خواهیم شما را با الگوریتم های گوگل آشنا کنیم و تنی چند از آنان‌را برای شما توضیح دهیم .
تعریف‌و‌تمجید الگوریتم چه میباشد


در یک تعریف همگانی به تیم ای از دستور العمل ها و فرمول هایی که با گویش رسا و دقیق به همراه جزئیات لازم و به طور مرحله به مرحله به گونه اجرا شده باشند که هدف خاصی را دنبال کنند و آغاز و پایان آنان نیز مشخص و معلوم باشد , الگوریتم گفته می شود .



الگوریتم های گوگل
الگوریتم گوگل چه می‌باشد


الگوریتم های گوگل برای باصرفه سازی و سئو در گوگل مورد منفعت قرار می گیرد فرایندی که موتور های گوگل مبتنی بر آن تجزیه و تحلیل وب سایت ها را انجام می‌دهند . سئو تهران الگوریتم های گوگل مشتمل بر معادلات متعدد و گوناگون و تابع است که برای کاربر نمایش داده شود . خزنده موتور های جستجو کلیه داده ها و داده ها را گرد آوری کرده و ذخیره و حفظ می‌نماید . در راستی اگوریتم ها به صورت ریاضی می باشند که محتویات و اطلاعات بوسیله آن ها طبقه بندی می شود تا هنگامی که به‌این اطلاعات استفاده کننده احتیاج داشته باشد .


الگوریتم های گوگل کدام ها میباشند



الگوریتم های گوگل به دو مدل تقسیم می گردند , الگوریتم های مهم که در واقع جز هسته مهم گوگل می باشند و بر اساس پارامترهای متعدد تارنما های اینترنتی را جايگاه بندی می کنند و الگوریتم هایی که به طور جانبی برای شناسایی وب سایت های اسپم و یا بهبود نتایج کاوش و با صرفه سازی پرس و جوهای کاربران فایده میشوند , بعضی از الگوریتم های جور دوم عبارتند از :


الگوریتم گوگل پنگوئن
الگوریتم گوگل پاندا
الگوریتم مرغ مگس خوار
الگوریتم کبوتر
الگوریتم PayDay Loan
الگوریتم Page Layout
الگوریتم Page Authority
الگوریتم کافئین
الگوریتم گورخر
الگوریتم mobilegeddon

هر یک از این الگوریتم ها دستورالعملی را به اجرا در میآورند و نکاتی برایشان دارای اهمیت است , در ذیل به توضیح هر یک ازالگوریتم های بالا می پردازیم :
الگوریتم گوگل پنگوئن

هنگامی لینک و پیوند های اسپمر کلیه اینترنت را گرفته بود و جعل در اعتبار ینک ها یوزرها را به شدن آزار میداد الگوریتم پنگوئن وظیفه شناسایی لینکهای اسپم و وب سایت هایی را که برای بهبود رنکینگ خویش بک‌لینک خریداری میکنند به عهده دارد . به طوری که کاربران با سرچ کردن به مقصد حقیقی وواقعی خویش نمی رسیدند و به عنوان مثال با سرچ تیتر متبوع وارد جایی میشدند که اصلا ارتباطی نداشت و از انگیزه دور میشدند . همان گونه که می دانیم گوگل برای سایتی که تعداد لینک و پیوند ورودی به آن از سایت‌های دیگر عمده باشد امتیاز بالاتری قائل شده و آن را در رتبه‌های بالاتر کاوش قرار میدهد . این عمل سبب شده تا افرادی سودجو به طور فله‌ای اقدام به قرار دادن لینک وب‌سایتهای دیگر کرده و بابت آن پول دریافت کنند .
الگوریتم گوگل پاندا

حتما بارها و بارها این را شنیده اید که در اینترنت مطالب به راحتی کپی می شود و در سایتی دیگر قرار می‌گیرد . عالی این عمل روند سئو را مبتلا مشکل می‌کرد و وبسایت های کیفیت خوب و مدل نخستین واقعا در میان انبوهی از وب سایت ها ناپدید میشدند و منزلت خاصی نداشتند . تا این‌که الگوریتم پاندا به یاری آنان شتافت . بدین فیس که خزنده های این الگوریتم همیشه به دنبال مطالب و محتوای جور اول است و دیگر وبسایت ها را که مطالب را اسکن می‌کنند را شناسایی و از لیست جستجو حذف می کند .

درباره با الگوریتم گوگل پاندا می‌توانید نوشته ی علمی 10 نکته برای به چنگ آوردن مرتبه بهتر در گوگل به وسیله گوگل پاندا را نیز بخوانید .
الگوریتم مرغ مگس خوار

این الگوریتم عمده به تجزیه و تحلیل لغات جستجو شده به وسیله کاربران می‌پردازد . تا گوگل با این کار بتواند نتایج بهتری را به کاربران نمایش داده و نتایج خویش را بهبود بخشد . در واقع این الگوریتم تاثیر مستقیمی در نتایج مرتبه بندی ندارد و تنها عباراتی را که استفاده کننده جستجو کرده ارزیابی می نماید و بر اساس مراد های کاربر تلاش مینماید بهترین فیض را سناریو دهد . اطلاعات بیشتر در


برچسب ها: سئو , خرید بک لینک ,
[ بازدید : 55 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئو وردپرس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]