گزارش سئو - 14 ترازو در گزارش بهینه سازی سایت

جمعه 2 تير 1396
12:56
Herbert Bishop

گزارش سئو یک کدام از اصلی‌ترین کارها و وظیفه‌هایی است که می بایست هر شرکت خدماتی سئو به مشتریان خود ارائه دهد . درواقع در گزارش سئو شما می‌توانید از مراحل فعالیت‌های انجام‌گرفته و بازخوردهای آن اطلاعاتی به دست بیاورید و ولی مهم ترین امور در بهینه سازی تارنما است .

برای به چنگ آوردن فرآیند انجام فعالیت‌ها و پرورش سئو وبسایت , ابزارهای مختلفی وجود دارد . با یاری این ابزارها می‌توانید یک گزارش سئو متناسب با کسب‌وکار خود به دست بیاورید . در‌این مطلب قصد داریم که 14 معیاری را که شما باید در گزارش سئو یک وب سایت به دنبال آن باشید را بیان کنیم .
چرا بایستی از ابزارهای گزارش سئو استفاده کنیم؟

به‌منظور پیگیری مراحل فعالیت‌های سئو , می بایست کلیه داده‌های خویش را در یک محل ذخیره نمائید تا بتوانید سریعاً یک گزارش سئو را تهیه‌کرده و اما اینکه خوانا باشد . معیارهایی در گزارش سئو می بایست پیرو آن باشید , از ابزارهای مختلفی به دست می آید مثل گوگل آنالاتیک , وب مستر , ورنک و غیره که هریک بسته به انگیزه و کاربردشان , بهره خاص خود را دارا هستند , ولی زمانی سخن از گزارش سئو میشود , بایستی همگی داده‌های به‌دست‌آمده را در یک محل ذخیره فرمایید .

فایده از ابزارهای سئو به شما کمک می‌کند تا خوب تر بتوانید مراحل و رویش وب سایت خویش را آنالیز فرمایید . برای مثال میتوانید بررسی نمایید که در کدام واژه مهم در ورقه اول گوگل قرار دارید . هر ابزار به‌منظور انگیزه خاصی استعمال میشود و داده‌هایی که از آن‌ها به دست می‌آید مختلف است . اما مشترکاتی هم بین آنها موجود است . ولی به‌هرحال استفاده از این ابزارها به شما امداد میکند تا داده‌هایی مرتبط با فرآیند فعالیت وبسایت خود را سریعاً به دست آورید . مسئله‌ای که در گزارش سئو دارای اهمیت است , دستیابی سریع به فرایند کار است و برای همین استعمال از این ابزارها توصیه می شود .
تمامی منابع ابزارهای گزارش سئو را در یک مکان قرار دهید

همان‌طور که بیان نمائید , ابزارهای گزارش دهی سئو متفاوت است و ازاین‌رو خوبتر است که آنان اول‌ازهمه شناسایی کرده و آن گاه بسته به مدل کاربری وب سایت خویش , از ابزار مناسب استفاده فرمائید .


توصیه میگردد که این ابزارها و داده‌های به‌دست‌آمده از آنها‌را در یک مکان ذخیره نمائید تا سریع‌تر و خوبتر بتوانید گزارش سئو خویش را به دست بیاورید .
معیارهای مطلوب برای گزارش سئو
1 . لغت ها اساسی که باعث ورود کاربران به سایت شما شده‌است

این مهم‌ترین و او‌لین نکته‌ای است که شما بایستی در گزارش سئو خویش به آن دقت نمایید . البته قبل از آن می بایست کلمه ها حساس مربوط به کسب‌ وکار خود را پیدا فرمایید . درواقع شما در این تراز می بایست مقدار اختلاف سکو سایت خود در آن واژه کلیدی نسبت به درجه اولیه و همچنین ترازو ورودی از هر کلمه را پیدا نمایید .

یک نکته‌ای که می بایست در نظر داشته باشید , این است که سکو شما در واژه حساس اهمیت کمتری نسبت به مقدار ورودی داراست . احتمالا که سکو شما در واژه و کلمه حساس خاصی نخستین باشد , البته اصلاً از آن کلمه و واژه , برای این‌که جستجوی زیادی نمیشود , ورودی زیادی ندارید پس بیشتر در ادامه ترازو ورودی از کلمه کلیدی باشید که یکی از شایسته ترین ابزارها برای این کار گوگل آنالاتیک است .
2 . معیار ترافیک از بک لینک‌ها

دانستن این‌که شما از کدام سایت‌ها بک لینک دریافته‌اید , خیلی اصلی است . این داده ها به شما امداد می‌کند که در مدل سایت‌ها بخش اعظم به عمل و اقدام به اخذ بک لینک بیش تر نمائید . پس همگی بک لینک‌ها و دامنه‌های وب سایت را جمع‌آوری کرده و در آن‌هایی که بیشترین میزان محل ورود و اما بیشترین سکو را در گوگل دارند , عمل نمایید .
3 . اندازه ترافیک ورودی از موتور جستجوگر گوگل

یکی از مورد ها مهمی که می بایست در گزارش سئو در لحاظ بگیرید , معیار ترافیک ورودی از این موتور گوگل است . درواقع این مهمترین معیاری است که همگی متخصصان سئو در پی افزایش اندازه آن می باشند . با استفاده از گوگل آنالاتیک می‌توانید به‌این میزان دست پیدا کنید . سئو


برچسب ها: سئو ,
[ بازدید : 41 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سئو وردپرس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]