گزارش سئو - 14 ترازو در گزارش بهینه سازی سایت
گزارش سئو یک کدام از اصلیترین کارها و وظیفههایی است که می بایست هر شرکت خدماتی سئو به مشتریان خود ارائه دهد . درواقع در گزارش سئو شما میتوانید از مراحل فعالیتهای انجامگرفته و بازخوردهای آن اطلاعاتی به دست بیاورید و ولی مهم ترین امور در بهینه سازی تارنما است .
برای به چنگ آوردن فرآیند انجام فعالیتها و پرورش سئو وبسایت , ابزارهای مختلفی وجود دارد . با یاری این ابزارها میتوانید یک گزارش سئو متناسب با کسبوکار خود به دست بیاورید . دراین مطلب قصد داریم که 14 معیاری را که شما باید در گزارش سئو یک وب سایت به دنبال آن باشید را بیان کنیم .
چرا بایستی از ابزارهای گزارش سئو استفاده کنیم؟
بهمنظور پیگیری مراحل فعالیتهای سئو , می بایست کلیه دادههای خویش را در یک محل ذخیره نمائید تا بتوانید سریعاً یک گزارش سئو را تهیهکرده و اما اینکه خوانا باشد . معیارهایی در گزارش سئو می بایست پیرو آن باشید , از ابزارهای مختلفی به دست می آید مثل گوگل آنالاتیک , وب مستر , ورنک و غیره که هریک بسته به انگیزه و کاربردشان , بهره خاص خود را دارا هستند , ولی زمانی سخن از گزارش سئو میشود , بایستی همگی دادههای بهدستآمده را در یک محل ذخیره فرمایید .
فایده از ابزارهای سئو به شما کمک میکند تا خوب تر بتوانید مراحل و رویش وب سایت خویش را آنالیز فرمایید . برای مثال میتوانید بررسی نمایید که در کدام واژه مهم در ورقه اول گوگل قرار دارید . هر ابزار بهمنظور انگیزه خاصی استعمال میشود و دادههایی که از آنها به دست میآید مختلف است . اما مشترکاتی هم بین آنها موجود است . ولی بههرحال استفاده از این ابزارها به شما امداد میکند تا دادههایی مرتبط با فرآیند فعالیت وبسایت خود را سریعاً به دست آورید . مسئلهای که در گزارش سئو دارای اهمیت است , دستیابی سریع به فرایند کار است و برای همین استعمال از این ابزارها توصیه می شود .
تمامی منابع ابزارهای گزارش سئو را در یک مکان قرار دهید
همانطور که بیان نمائید , ابزارهای گزارش دهی سئو متفاوت است و ازاینرو خوبتر است که آنان اولازهمه شناسایی کرده و آن گاه بسته به مدل کاربری وب سایت خویش , از ابزار مناسب استفاده فرمائید .
توصیه میگردد که این ابزارها و دادههای بهدستآمده از آنهارا در یک مکان ذخیره نمائید تا سریعتر و خوبتر بتوانید گزارش سئو خویش را به دست بیاورید .
معیارهای مطلوب برای گزارش سئو
1 . لغت ها اساسی که باعث ورود کاربران به سایت شما شدهاست
این مهمترین و اولین نکتهای است که شما بایستی در گزارش سئو خویش به آن دقت نمایید . البته قبل از آن می بایست کلمه ها حساس مربوط به کسب وکار خود را پیدا فرمایید . درواقع شما در این تراز می بایست مقدار اختلاف سکو سایت خود در آن واژه کلیدی نسبت به درجه اولیه و همچنین ترازو ورودی از هر کلمه را پیدا نمایید .
یک نکتهای که می بایست در نظر داشته باشید , این است که سکو شما در واژه حساس اهمیت کمتری نسبت به مقدار ورودی داراست . احتمالا که سکو شما در واژه و کلمه حساس خاصی نخستین باشد , البته اصلاً از آن کلمه و واژه , برای اینکه جستجوی زیادی نمیشود , ورودی زیادی ندارید پس بیشتر در ادامه ترازو ورودی از کلمه کلیدی باشید که یکی از شایسته ترین ابزارها برای این کار گوگل آنالاتیک است .
2 . معیار ترافیک از بک لینکها
دانستن اینکه شما از کدام سایتها بک لینک دریافتهاید , خیلی اصلی است . این داده ها به شما امداد میکند که در مدل سایتها بخش اعظم به عمل و اقدام به اخذ بک لینک بیش تر نمائید . پس همگی بک لینکها و دامنههای وب سایت را جمعآوری کرده و در آنهایی که بیشترین میزان محل ورود و اما بیشترین سکو را در گوگل دارند , عمل نمایید .
3 . اندازه ترافیک ورودی از موتور جستجوگر گوگل
یکی از مورد ها مهمی که می بایست در گزارش سئو در لحاظ بگیرید , معیار ترافیک ورودی از این موتور گوگل است . درواقع این مهمترین معیاری است که همگی متخصصان سئو در پی افزایش اندازه آن می باشند . با استفاده از گوگل آنالاتیک میتوانید بهاین میزان دست پیدا کنید . سئو
[ بازدید : 41 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]